Provincie Limburg

Uitnodiging tot indienen offerte - Aanschaf van vaste en mobiele fietstellers op het toeristisch fietsroutenetwerk. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
provincie Limburg
Universiteitslaan 1, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Bruno Bamps
Tel: +32 11237412 Fax: +32 11238111 E-mail: bruno.bamps@limburg.be
Internet adres(sen): www.limburg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanschaf van vaste en mobiele fietstellers op het toeristisch fietsroutenetwerk. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Provinciehuis, Universiteitslaan 1 te 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanschaf van vaste en mobiele fietstellers op het toeristisch fietsroutenetwerk.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver is vrijgesteld van het bijvoegen van een RSZ-attest bij zijn offerte omdat de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen en documenten die haar toelaten de persoonlijke situatie van de inschrijver na te gaan.
Bedraagt de schuld aan bijdrage meer dan 3 000 euro, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62, §1 in fine van het koninklijk besluit van 2011-07-15.
Indien evenwel de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Met het oog op de beoordeling van de technische bekwaamheid dient de inschrijver (of elke deelgenoot), ingeval een combinatie van vennootschappen zich inschrift) minimaal 1 referentie van opdracht in het meten van het fietsverkeer aan de offerte toe te voegen. Minimum bevat deze referentie de naam van de opdrachtgeven, contactpersoon en contactgegeven en een korte omschrijving van de opdracht.
Indien deze referentie niet is bijgevoegd wordt de offerte onontvankelijk verklaard.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Functionele kenmerken (zie inhoudelijke en technische specificaties), Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteit van de tellers (zie inhoudelijke en technische specificaties), Weging: 20
Criterium 4: Garantietermijn (zie inhoudelijke en technische specificaties), Weging: 10
Criterium 5: Dienst na verkoop (zie inhoudelijke en technische specificaties), Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/1/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/1/2017 - 10:30
Plaats: Provinciehuis - lokaal B0.22, provincie Limburg, Universiteitslaan 1 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De elektronische offertes kunnen verstuurd worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Meer informatie kan u vinden op volgende website: http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer: +32 (0)2 790 52 00.
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/12/2016

Annonces similaires du BDA :