Arbeid En Gezondheid Vzw

Vast en los meubilair renovatie Mechelen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Arbeid en Gezondheid vzw
Sint-Bernardsesteenweg 200, BE-2020 Antwerpen
Contact: Van Hostauijen Tom Frans
Verantwoordelijke overheidsopdrachten
Tel: +32 32854283 E-mail: tom.vanhostauijen@devoorzorg.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257972
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vast en los meubilair renovatie Mechelen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft het leveren en plaatsen van meubilair, een volledige interne reorganisatie van voorbouw en achterbouw op alle verdiepingen voor het kantoor De VoorZorg gelegen Désiré Boucherystraat 17 te 2800 Mechelen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De opdracht wordt geraamd op ? 595.000,00 excl. BTW
Geraamde waarde zonder BTW: 595000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver legt het bewijs voor dat hij zich niet in een van de volgende uitsluitingsgevallen bevindt:
1. Deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
2. Omkoping als bedoeld in de artikelen 246 en 250 van het Strafwetboek;
3. Fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002;
4. Witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.
Het bewijs dat de inschrijver zich niet bevindt in een van de gevallen vermeld in de punten 1 tot 4 kan worden gegeven door middel van een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat aan die eisen is voldaan.
De inschrijver moet voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid tot en met het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal dat verstreken is ten opzichte van de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, in overeenstemming met de bepalingen van de Belgische wet of van het land waar de werknemers gevestigd zijn. Hij bewijst dit via een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid.
De inschrijver moet voldaan hebben aan zijn fiscale verplichtingen, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische inschrijver controleert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën op basis van het attest dat werd uitgereikt door deze laatste.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Minimumeisen: de inschrijver toont minimaal een jaaromzet van ? 1.200.000,00 aan.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Minimumeisen: De inschrijver biedt minimaal 3 referenties aan van projecten betreffende het inrichten van kantoorgebieden. Elke van deze referenties moet minstens een minimale waarde van ? 250.000,00 excl. BTW hebben.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 180.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is te koop bij Maxan Engineering § Architects bvba, Dianalaan 151, 2de verdieping 2600 Berchem (03/345.46.07 - info@maxanengineering.be) mits betaling van ? 180 incl. BTW.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 06/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 06/02/2017 - 10:00
Plaats: Sint-Bernardsesteenweg 200, 2020 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De toegang staat vrij aan alle geïnteresseerden. Zij mogen zich aanbieden aan het onthaal.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Na sluiting van de opdracht zal in onderling overleg de bestelling geplaatst worden. De startdatum van de plaatsing van het los en vast meubilair is 17 juli 2017. Uiterlijk op 20 augustus 2017 moet alles opgeleverd worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/12/2016

Annonces similaires du BDA :