Ocmw Deinze

LOT4. 1. B REALISEREN MEUBILAIR EN UITRUSTING


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Deinze
BRIELSTRAAT 2, BE-9800 Deinze
Contact: Deleu Hugo
Tel: +32 92231030 E-mail: architecten@dden.be
Internet adres(sen): www.ocmwdeinze.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LOT4. 1. B REALISEREN MEUBILAIR EN UITRUSTING
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Deinze
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OCMW DEINZE
BOUWEN NIEUW WOON-ZORGCENTRUM
KAREL PICQUELAAN 49 - 9800 DEINZE
PROJECTFAZE 4 - LOT 4.1.B REALISEREN MEUBILAIR EN UITRUSTING
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: PERCEEL 1: MEUBILAIR KLEEDRUIMTEN.
Korte beschrijving:
KLEEDKASTEN PERSONEEL/OPBERGKASTEN KLEDINGPAKKETTEN PERSONEEL.
Perceel 2: PERCEEL 2: MEUBILAIR CAFETARIA.
Korte beschrijving:
MEUBILAIR CAFETARIA:
BEDIENINGSTOOG
KASTENWAND ACHTER BEDIENINGSTOOG
TABLETTEN VOOR GLAZEN.
LAVABOKAST
OPDELINGSELEMENTEN
Perceel 3: PERCEEL 3: INKOMBALIE.
Korte beschrijving:
INKOMBALIEMEUBEL.
Perceel 4: PERCEEL 4: OPEN REK VOOR BADKAMERS IN KAMERS.
Korte beschrijving:
OPEN REK - GROOT- KLEIN.
Perceel 5: PERCEEL 5: SPECIALE ZITBANK.
Korte beschrijving:
SPECIALE ZITBANK VOOR INKOMHAL.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
ZIE BESTEK
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
ZIE BESTEK
III.2.3. Vakbekwaamheid:
ZIE BESTEK
D5, KLASSE 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/02/2017 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 72.60 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Na ontvangen overschrijving op: DD& Architecten te Gent
IBAN BE33 4470 0728 7146
BIC KREDBEBB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/02/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/02/2017 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/12/2016

Annonces similaires du BDA :