Tmvw Servicelijnen

AF-9000-ZW03-16-003 De renovatie van de HVAC-installaties van het zwembad Strop te Gent


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Dorine Hantson
Tel: +9 2425759 E-mail: dorine.hantson@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257198
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-9000-ZW03-16-003 De renovatie van de HVAC-installaties van het zwembad Strop te Gent
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavige opdracht betreft de renovatie van de HVAC-installaties van het zwembad Strop, Stropstraat 31, te 9000 Gent in het beheer van FARYS|TMVW.
De inschrijvers krijgen hierbij de vrijheid om zelf een doelgerichte oplossing en plan van aanpak uit te werken voor de renovatie, rekening houdend met de vooropgestelde timing. Hiertoe zal elke inschrijver zijn concept gedetailleerd dienen te omschrijven in zijn offerte.
Start van de werken: maart 2017
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning
Tevredenheidsattesten
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D17, D18
De inschrijver dient aan te tonen dat hij in staat is de opdracht naar verwachting uit te voeren op basis van een opgave van referenties van gelijkaardige opdrachten.
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie (3) relevante referenties, inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (integrale renovatie van ventilatiesystemen) telkens met een minimale waarde van ? 110 000 (excl. btw) heeft uitgevoerd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: inschrijvingsprijs, Weging: 60
Criterium 2: de (technische) kwaliteit van het voorstel en de zekerheden inzake de uitvoering van de opdracht, Weging: 30
Criterium 3: timing, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/01/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/01/2017 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij:
mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 59) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Anthony Peleman, (anthony.peleman@farys.be, tel. 09/240 03 89).
OPGELET: er wordt een verplicht plaatsbezoek voorzien dat zal doorgaan op 10 januari 2017, gelieve hiervoor contact op te nemen met: dhr. Anthony Peleman (per e-mail: anthony.peleman@farys.be of tel. 09/240 03 89)
BEKOMEN DOSSIER: het dossier is op eenvoudig verzoek gratis digitaal te verkrijgen na het zenden van een e-mail naar aankoop@farys.be met de vermelding van het dossiernummer.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/12/2016

Annonces similaires du BDA :