Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

JP - RENOVATIE DAKEN REFTER/KEUKEN


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: Mevrouw Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel: +32 32804162 E-mail: infrastructuurprojecten@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
JP - RENOVATIE DAKEN REFTER/KEUKEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ZNA Jan Palfijn, Lange Bremstraat 70 te 2170 Merksem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van platte daken boven de refter en keuken van het Jan Palfijnziekenhuis en plaatsen van een groendak.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De bankverklaring mag geen voorbehoud of negatieve opmerking bevatten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van minimaal 10 soortgelijke werken die de afgelopen 3 jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: D8, Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Schriftelijk via het email adres aankoop.infrastructuurprojecten@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/2/2017 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/2/2017 - 13:30
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/12/2016

Annonces similaires du BDA :