AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Poperinge
Grote Markt 1, BE-8970 Poperinge
Contact: De heer Bruno Bouton
Tel: +32 57346669 Fax: +32 57337581 E-mail: bruno.bouton@poperinge.be
Internet adres(sen): www.poperinge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Bouwen van een multifunctionele luifel - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een multifunctionele luifel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nihil
nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
nihil
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/1/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 150.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, plannen, inschrijvingsformulier en veiligheids- en gezondheidsplan
Het bestek en bijhorende documenten worden u toegestuurd na het storten van EUR 150,00 op rekening van URA BVBA (BE90 7350 2024 8332) met mededeling "Aankoop dossier aanbesteding Watouplein" en vermelding van uw emailadres.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/1/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/12/2016