Stad Roeselare

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, plaatsen en onderhouden van straatmeubilair in de stad Roeselare


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Roeselare
Botermarkt 2, BE-8800 Roeselare
Contact: De heer Bart Vandeputte
Tel: +32 51262277 Fax: +32 51262329 E-mail: bart.vandeputte@roeselare.be
Internet adres(sen): www.roeselare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, plaatsen en onderhouden van straatmeubilair in de stad Roeselare
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: volledig grondgebied stad Roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het stadsbestuur wenst het publiek een aangename en meest adequate wachtplaats aan te bieden bij het wachten op de bus of ander openbaar vervoer.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Jaarlijkse geldelijke vergoeding door de inschrijver te betalen aan de stad.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Uittreksel uit het Centraal Strafregister
Dit attest moet niet bij de offerte gevoegd worden, maar zal enkel gevraagd worden aan de inschrijver wie de opdracht uiteindelijk gegund krijgt.
Dit attest kan u gemakkelijk per mail aanvragen: cjc-csr@just.fgov.be
Vermeld hierbij volgende gegevens:
1. Naam rechtspersoon
2. Ondernemingsnummer
3. Adres
4. Reden (= aanbesteding)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
1/ het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's met opgave van het bedrag waarvoor hij verzekerd is naar Belgisch recht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van gelijkaardige opdrachten, minimaal drie, met een dimensie in de grootte-orde van de stad Roeselare, die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Opgave van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener desgevallend voornemens is in onderaanneming uit te voeren en een lijst van de eventuele onderaannemers.
* een uitgebreide portfolio/technische catalogus met plannen, tekeningen, foto's in kleuren,.waardoor het bestuur zich een duidelijk beeld kan vormen en een goede beschrijving krijgt van het voorgestelde straatmeubilair, dit zowel op technisch vlak, op vlak van gebruikscomfort als qua esthetische kwaliteiten. De inschrijver dient ook een verkennende visie uit te schrijven met de wijze waarop hij deze opdracht benadert, in functie van de doelstellingen en de uitgangspunten die de opdrachtgever heeft verwoord in het technisch gedeelte van het bestek.
enkel de inschrijvers die voldaan hebben aan de eisen voorgesteld in de hierboven vermelde punten en die alle documenten hebben bijgevoegd, worden verder in aanmerking genomen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Esthetische waarde en de uitgebreidheid van de aangeboden keuzemogelijkheden, Weging: 25
Criterium 3: Technische specificaties , Weging: 25
Criterium 4: het voorstel en de inhoud van het onderhoud van het aangeboden straatmeubilair, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het stadsbestuur van Roeselare is belast met de verdeling van alle bescheiden betreffende de hierbij bedoelde aanneming. De stukken worden uitsluitend (gratis) digitaal bezorgd. Opvragen van de documenten kan via de, in de publicatie, opgegeven link
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/1/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/12/2016

Annonces similaires du BDA :