AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257528
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OO/33044 - Leveren van Restaurantstoelen voor de Vlaamse overheid.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Vlaamse overheid.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren van Restaurantstoelen voor de Vlaamse overheid.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 55
Criterium 2: kwaliteit basisvoorstel, Weging: 20
Criterium 3: ergonomie, Weging: 10
Criterium 4: Duurzaamheid, Weging: 9
Criterium 5: kwaliteit niet-verplichte opties, Weging: 3
Criterium 6: Garantie , Weging: 3
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/02/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/02/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/02/2017 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 bus 60 te 1000 Brussel, lokaal 5D04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Informatievergadering
Er wordt een informatievergadering voorzien op 18/01 om 10:30 u in lokaal 4D02 op onderstaand adres:
Boudewijngebouw
Boudewijnlaan 30
1000 BRUSSEL
Deze informatievergadering wordt georganiseerd om eventuele vragen van de leverancier toe te lichten.
Volgende items zullen toegelicht worden op deze vergadering:
? De antwoorden op de vooraf gestelde vragen die per mail bezorgd werden;
? Een toelichting van hoe men correct een offerte elektronisch kan indienen via e-procurement.
Deze informatievergadering is niet verplicht.
Tijdens de informatievergadering worden geen bijkomende vragen beantwoord en worden ook geen vragen meer aanvaard. Bij het indienen van de vragen dient het besteknummer als referentie vermeld te worden.
De antwoorden worden als terechtwijzend bericht bij de aankondiging op e-notification gepubliceerd op https://enot.publicprocurement.be/ .
De berichten en terechtwijzende berichten, gepubliceerd in "e-notification" en het "Supplement op het Publicatieblad van de Europese Gemeenschappen" in verband met deze opdracht, maken integraal deel uit van de contractuele voorwaarden. De leverancier wordt geacht hiervan kennis te hebben genomen en er rekening met te hebben gehouden bij het opmaken van zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/12/2016