Stad Blankenberge

Uitnodiging tot indienen offerte - Toeristisch infopunt: iedereen toerist - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Blankenberge
J.F. Kennedyplein 1, BE-8370 Blankenberge
Contact: De heer Kurt Vanoosterhout
Tel: +32 50636443 Fax: +32 50636404 E-mail: bouwcel@blankenberge.be
Internet adres(sen): www.blankenberge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Toeristisch infopunt: iedereen toerist - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gelijkvloers 'De Benne', Hoogstraat 2, Blankenberge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het bestaande toerisme kantoor gelegen op het stationsplein zal in 2017 worden afgebroken ten voordele van de herinrichting van het stationsplein. Daarom is het stadsbestuur op zoek gegaan naar een nieuwe locatie voor haar toerisme kantoor. Het toerisme kantoor verstrekt algemene toeristische informatie aan het publiek en info over toeristische evenementen, hotelbeschikbaarheid, etc en verkoopt ook een aantal toeristische items zoals bvb kaarten. Anderzijds zal het nieuwe toeristisch infopunt ook de info en boekingen verzorgen voor de evenementen, voorstellingen en activiteiten georganiseerd door de dienst Cultuur en de dienst Evenementen.
Hiervoor werd door de ontwerper Project VIJF BVBA een ontwerp opgemaakt voor de herinrichting van het gelijkvloers van de Benne tot het nieuwe toeristische infopunt.
De aanbesteding van de werken wordt opgedeeld in 9 loten
LOT 1 SCHRIJNWERK HOUT
LOT 2 SCHRIJNWERK ALU/GLAS/AUTOMATISATIE
LOT 3 METAALWERKEN
LOT 4 MEUBILAIR (MAATWERK)
LOT 5 TECHNIEKEN HVAC-SAN
LOT 6 TECHNIEKEN ELECTRICITEIT
LOT 7 SCHILDERWERKEN
LOT 8 SPANPLAFOND
LOT 9 BELETTERING EN RAAMVERLICHTING
De inschrijver kiest voor welke loten hij wenst deel te nemen. Er kan worden ingediend per afzonderlijk lot en de loten zullen apart gegund worden.
De aanneming heeft tot doel de volledige uitvoering van het bouwontwerp en (of) de werken, vermeld in dit bijzonder bestek, met inbegrip van alle diensten, bijwerken en leveringen, als daar zijn: Die van aanschaffing gereedschappen van steigermateriaal, van water, van inpakken, van vervoer, van lossen, van arbeidsloon, van verzekering van werklieden, enz., en al de niet in het bijzonder omschreven werken die echter klaarblijkelijk of onmiddellijk in verband staan met de werken zoals aangegeven op de plannen en hierna beschreven technische beschrijving van de werken.
Alle werken, onvolledige beschrijving ten spijt, zullen tot volledig genoegen van de leidende ambtenaar opgeleverd worden. De uitvoering dient te gebeuren volgens de aanduidingen van de plannen, de beschrijvingen van dit bijzonder bestek en volgens de onderrichtingen die tijdens de uitvoering door de leidende ambtenaar zullen verstrekt worden.
De inschrijver wordt geacht rekening te hebben gehouden met volgende schikkingen in verband met externe lasten en taksen die voorkomen bij de uitvoering van de werken.
De aannemer wordt echter door het bestuur NIET getaxeerd voor de inname van het stedelijk openbaar domein. Hij moet daarvoor wel minstens 15 werkdagen voor de start van de inname aan het bestuur en de lokale politie de zone van het openbaar domein aanduiden die hij wenst in te nemen. Het bestuur kan de oppervlakte van de inname om gegronde redenen beperken zonder dat de aannemer hiervoor een schadevergoeding kan eisen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: SCHRIJNWERK HOUT
Korte beschrijving:
SCHRIJNWERK HOUT
Perceel 2: SCHRIJNWERK ALU/GLAS/AUTOMATISATIE
Korte beschrijving:
SCHRIJNWERK ALU/GLAS/AUTOMATISATIE
Perceel 3: METAALWERKEN
Korte beschrijving:
METAALWERKEN
Perceel 4: MEUBILAIR (MAATWERK)
Korte beschrijving:
MEUBILAIR (MAATWERK)
Perceel 5: TECHNIEKEN HVAC-SAN
Korte beschrijving:
TECHNIEKEN HVAC-SAN
Perceel 6: TECHNIEKEN ELEKTRICITEIT
Korte beschrijving:
TECHNIEKEN ELEKTRICITEIT
Perceel 7: SCHILDERWERKEN
Korte beschrijving:
SCHILDERWERKEN
Perceel 8: SPANPLAFOND
Korte beschrijving:
SPANPLAFOND
Perceel 9: BELETTERING EN RAAMVERLICHTING
Korte beschrijving:
BELETTERING EN RAAMVERLICHTING
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
geen
Vereiste erkenning: Klasse 1 bij inschrijving voor 1 of 2 percelen
Klasse 2 bij inshrijving voor meer dan 2 percelen
in een van de volgende categorieën of een ondercategorie van een van deze:
B (Waterbouwkundige werken).
D (Bouwwerken).
F (Metaalconstructies)
K (Mechanische uitrustingen)
L (Hydromechanische uitrustingen)
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 55
Criterium 2: Referenties, Weging: 20
Criterium 3: Technische & estetische waarde, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/1/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
het bestek is gratis verkrijgbaar via de link in de publicatie
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/1/2017 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Om de situatie ter plaatste in te schatten is een plaatsbezoek aangeraden. De inschrijver vergewist zich ter plaatse van alle zichtbare elementen na opening van luiken, deuren, gronddeksels en dergelijke nodige voor de opmaak van de offerte en de uitvoering van de opdracht. De inschrijver kan zich na het indienen van zijn offerte daarom niet beroepen op onbekende factoren eigen aan de site.
Het onderwerp van de offertevraag is enkel toegankelijk na afspraak via de leidende ambtenaar op het nr 050/636 443 of per email bouwcel@blankenberge.be .
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/12/2016

Annonces similaires du BDA :