Verko

AI Ondergrondse glasbollen 2016


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Verko
Bevrijdingslaan 201, BE-9200 Dendermonde
Contact: Descamps Bart Pieter
Tel: +32 52251818 Fax: +32 52200142 E-mail: bart.descamps@dds-verko.be
Internet adres(sen): www.dds-verko.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AI Ondergrondse glasbollen 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Dendermonde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De onderhavige opdracht betreft het leveren van ondergrondse duoglasbollen voor de gescheiden inzameling van gekleurd en niet gekleurd hol glas volgens de brengmethode. Ook de plaatsing van deze ondergrondse glasbollen maakt deel uit van de opdracht: het graafwerk, het installeren van de betonput, het plaatsen van de ondergrondse container, voetgangerspatform, veiligheidsvloer en bovengrondse inwerpzuil, alsook de afwerking voor een nette inplanting in de omgeving. De opdracht omvat ook een onderhoudscontract voor het preventief onderhoud en schoonmaken van de ondergrondse glasbollen en een serviceovereenkomst voor het onverwijld herstellen van defecte ondergrondse glasbollen.
Deze opdracht kadert in de erkenning van Fostplus '14-'18 die voorziet in de vervanging van minstens 600 bovengrondse glasbollen door ondergrondse glasbollen in België tegen 2018. Verko heeft recht op 9 ondergrondse glasbollen op basis van het aantal inwoners. De investeringskost voor het plaatsen van de ondergrondse glasbollen wordt voor 50% gedragen door Fostplus en voor 50% door Verko.
De vermoedelijke hoeveelheid van negen ondergrondse glasbollen zullen door het opdrachtgevend bestuur worden besteld op afroep naargelang de noden en aanvragen van de gemeenten, zonder dat het opdrachthoudend bestuur er toe gehouden is om de vermoedelijke hoeveelheden integraal te bestellen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 88000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver zich niet in een van onderstaande uistluitingsgevallen te bevinden. De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is. De inlichtingen of documenten die de aanbestedende overheid kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan opvragen, zal door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd:
- een attest waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de aangiften en de betalingen van de bijdragen aan de Sociale Zekerheid;
- een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een rechtelijke-of overheidsinstantie waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit in het gedrang brengt;
- een document van een gerechtelijk -of overheidsinstantie waaruit blijkt dat de inschrijver niet in staat van faillissement, gerechtelijk akkoord of vereffening verkeert;
- een document waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de betaling van belastingen en B.T.W.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht van de dienstverlener zal overeenkomstig het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 door de inschrijver gewaarborgd en gestaafd worden door het voorleggen van volgende documenten:
- een passende bankverklaring of het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's;
- een exemplaar van de meest recente neergelegde statuten, bevoegdheden en jaarrekening (voor wat betreft vennootschappen);
- een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver zal zijn technische bekwaamheid aantonen door alle afdoende elementen aan te brengen die noodzakelijk zijn opdat het opdrachtgevend bestuur de punten die voorzien zijn in het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011, zou kunnen nazien. Deze elementen zijn de volgende:
- het bewijs dat de inschrijver zicht houdt aan bepaalde normen inzake kwaliteitsborging, met name ISO 9001 ;
- conformiteitsattest afgeleverd door geaccrediteerde instellingen of diensten die instaan voor kwaliteitscontroles en die erkend en bevoegd zijn, waaruit blijkt dat de voorgestelde containers in overeenstemming zijn met de norm EN-13071- 2;
- en document waaruit blijkt dat de opdrachtnemer of zijn onderaannemer over de vereiste erkenning beschikt in klasse 4, categorie C of E;
- Een lijst van de voornaamste gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren;
- Een verklaring die de werktuigen, het materiaal, de technische uitrusting en het technisch geschoold personeel vermeldt waarover de opdrachtnemer zal beschikken voor de uitvoering van de opdracht;
- Een opgave van het gedeelte van de opdracht dat de kandidaat desgevallend voornemens is in onderaanneming te geven.
11.2. Regelmatigheid van de offertes.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek is af te halen op de kantoren van Verko, Bevrijdingslaan 201 te Dendermonde tijdens de kantooruren tegen betaling van 20 euro of kan opgestuurd worden per post na overschrijving van 20 euro op rekeningnr. BE05 7372 2401 50753681
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 07/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 07/02/2017 - 10:00
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De inschrijvers.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/12/2016

Annonces similaires du BDA :