Universitair Ziekenhuis Brussel

Medisch Technisch Blok Fase 1: Perceel 1 - Gesloten ruwbouw en voltooiing


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Brussel
Laarbeeklaan 101, BE-1090 Brussel
Contact: Mevrouw Tahira De Puysseleyr
Tel: +32 24763765 Fax: +32 24775995 E-mail: tahira.depuysseleyr@uzbrussel.be
Internet adres(sen): www.uzbrussel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Medisch Technisch Blok Fase 1: Perceel 1 - Gesloten ruwbouw en voltooiing
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Medisch Technisch Blok Fase 1: Perceel 1 - Gesloten ruwbouw en voltooiing
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie opdrachtdocumenten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie opdrachtdocumenten.
Zie opdrachtdocumenten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie opdrachtdocumenten.
Zie opdrachtdocumenten.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Aankoop van de opdrachtdocumenten op de aankoopdienst (ROUTE 1035) van het UZ Brussel en betaling enkel via bankkaart (Bancontact) op de financiële dienst van het UZ Brussel.
De opdrachtdocumenten zijn enkel verkrijgbaar via het secretariaat van de aankoopdienst van het Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel en dit dagelijks tussen 09u en 12u en 13u en 16u.
De opdrachtdocumenten worden niet verstuurd en worden niet elektronisch beschikbaar gesteld.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 3/2/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 3/2/2017 - 10:00
Plaats: Technische Dienst - Vergaderzaal 4 (ROUTE 1011)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
2 data voor plaatsbezoeken:
- 10/01/2017 om 09u00
- 24/01/2017 om 09u00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/12/2016

Annonces similaires du BDA :