Gemeente Westerlo

Natuur- en onderhoudswerken door doelgroepwerknemers


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61, BE-2260 Westerlo
Contact: Mevrouw Caroline Verstappen
Tel: +32 14539146 Fax: +32 14541154 E-mail: caroline.verstappen@westerlo.be
Internet adres(sen): www.westerlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Natuur- en onderhoudswerken door doelgroepwerknemers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: gemeentehuis
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Toelichting: De opdracht omvat het inzetten van doelgroepwerknemers in het kader van natuur- bos en landschapsbeheer en openbare reinheid op grondgebied Westerlo, Olen en Herselt. De ploeg zal het biodiversiteitsbeleid en het lokale natuur- en landschapsbeleid van de gemeentes in de meest ruime zin ondersteunen en concreet op het terrein vormgeven.
De werkzaamheden moeten uitgevoerd worden door doelgroepwerknemers zoals gedefinieerd in de respectievelijke decreten over sociale en beschutte werkplaatsen en LDE (Lokale Diensten Economie). Aan deze voorwaarden dient te worden voldaan om aanspraak te maken op de compensatie opgenomen in art. 2 van het Besluit van de Vlaamse Regering van 28/03/2014, houdende toekenning van compensatie aan verschillende actoren en aan gemeenten voor milieugerelateerde taken, uitgevoerd door doelgroepwerknemers.
Opgelet! De opdracht is voorbehouden voor sociale werkplaatsen en beperkt tot het kader van de programma's voor beschermde arbeid.
De opdracht is geldig voor 12 maanden na datum sluiting en kan maximum 3 keer verlengd worden.
Plaats van dienstverlening: op grondgebied van Westerlo, Olen en Herselt
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Bevoegdheidsbewijs voor ondertekening van de offerte. Uittreksel uit het Belgisch Staatsblad waarin de bevoegdheden zijn bekendgemaakt volstaat.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De buitenlandse inschrijver, alsook de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wetgeving sociale zekerheid van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van art. 62§2.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht (staf, coördinator, begeleiders.)
* Een lijst van de gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het
- bedrag
- datum, naam en contactpersoon van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
- korte omschrijving van de opdracht.
De diensten worden aangetoond door minimum 3 attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Op deze opdracht is een toegangsreservatie van toepassing. De opdracht richt zich tot doelgroepwerknemers, dit zijn werknemers zoals vermeld in:
a) artikel 5 van het decreet van 14 juli 1998 inzake sociale werkplaatsen
b) artikel 79, §1 van het decreet van 23 december 2005 houdende de bepalingen tot begeleiding van de begroting 2006
c) Besluit van de Vlaamse Regering tot uitvoering van het decreet van 22 november 2013 betreffende de lokale diensteneconomie.
De inschrijver voegt bij de offerte een bewijs/attest dat hij een sociaal economie bedrijf is, erkend in het kader van het decreet LDE (lokale diensteneconomie).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Prijs voor het totaal van de machine-uren, Weging: 10
Criterium 3: Technische en kwalitatieve waarde van de aangeboden diensten en (natuur) technische begeleiding, Weging: 55
Criterium 4: Beschrijving van acties ikv duurzaam ondernemen, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/1/2017 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
* geïnteresseerde firma's kunnen het bestek downloaden op de website http://cloud.3p.eu/Downloads/1/592/0S/2016.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/1/2017 - 11:00
Plaats: de raadzaal van het gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/12/2016

Annonces similaires du BDA :