Vzw Palaestra

Herconditioneren en verbouwen van bestaand internaat, Hauwerstraat te Brugge - perceel 4 : lift


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Palaestra
Magdalenastraat 30, BE-8200 Brugge
Contact: Studiebureau r. boydens nv
Dekorte Conny
Tel: +32 50831320 Fax: +32 50831329 E-mail: brugge@boydens.Be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257071
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herconditioneren en verbouwen van bestaand internaat, Hauwerstraat te Brugge - perceel 4 : lift
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hauwerstraat 23 te 8000 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herconditioneren en verbouwen van bestaand internaat, Hauwerstraat te Brugge
PERCEEL 4 : LIFT
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: N1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/01/2017 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Na overschrijving van het bedrag op rekeningnr. IBAN BE 38 4757 0117 0172
van het studiebureau r. boydens nv met vermelding van het juiste referentienummer "1841 - perceel 4" van het dossier zal het volledige dossier u per taxipost worden opgestuurd. Opgave van uw btw-nummer dient
verplicht gelijktijdig of voorafgaand te gebeuren. Dit bedrag is inclusief btw, portkosten en CD-rom.
Het Studiebureau zal gesloten zijn vanaf 23/12/2016 t.e.m. 03/01/2017.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/01/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/01/2017 - 10:30
Plaats: Sint-Lodewijkscollege, Magdalenastraat 30 te 8200 Brugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/12/2016

Annonces similaires du BDA :