AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Belfius Bank NV
Pachecolaan 44, BE-1000 Brussel
Contact: de heer Frans Windey, senior projectmanager
Tel: +32 22223946 E-mail: franciscus.windey@belfius.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=257153
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Autonoom Gemeentebedrijf Zaventem: Bouwen van een cultuurcentrum met bibliotheek - Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Willem Lambertstraat, 1930 Zaventem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Autonoom Gemeentebedrijf Zaventem: bouwen van een cultuurcentrum met bibliotheek - Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 11.1: Hoogtewerker
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.1: Hoogtewerker
Perceel 2: Perceel 11.2: Hijsmateriaal, orkestmeubilair en podiumelementen
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.2: Hijsmateriaal, orkestmeubilair en podiumelementen
Perceel 3: Perceel 11.3: Theatertextiel
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.3: Theatertextiel
Perceel 4: Perceel 11.4: Speakers en versterkers
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.4: Speakers en versterkers
Perceel 5: Perceel 11.5: Microfoons, mengtafels, bekabeling en randapparatuur
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.5: Microfoons, mengtafels, bekabeling en randapparatuur
Perceel 6: Perceel 11.6: LED-spots
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.6: LED-spots
Perceel 7: Perceel 11.7: Schijnwerpers en bekabeling
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.7: Schijnwerpers en bekabeling
Perceel 8: Perceel 11.8: Transportmateriaal, rekken en kasten
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.8: Transportmateriaal, rekken en kasten
Perceel 9: Perceel 11.9: Projectiemateriaal
Korte beschrijving:
Opdracht 11: Toebehoren theaterzaal - perceel 11.9: Projectiemateriaal
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek L788/11
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek L788/11
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voor deze Opdracht dienen voor de Percelen 11.3 (Theatertextiel), 11.4 (Speakers en versterkers), 11.6 (LED-spots) en 11.7 (Schijnwerpers en bekabeling) 3 referentieopdrachten te worden ingediend die voldoen aan de hierna beschreven voorwaarden:
Perceel 11.3 : Theatertextiel
1) Zij moeten betrekking hebben op de levering van theatertextiel.
2) Het bedrag van de levering dient minimaal 30.000 ?, excl. btw, te bedragen.
3) De referenties dienen opgeleverd te zijn en de voorlopige oplevering dient te dateren van
na 1 januari 2010.
Perceel 11.4 : Speakers en versterkers
4) Zij moeten betrekking hebben op de levering van een geluidsinstallatie voor een polyvalente zaal of theaterzaal.
5) Het bedrag van de levering dient minimaal 100.000 ?, excl. btw, te bedragen.
6) De referenties dienen opgeleverd te zijn en de voorlopige oplevering dient te dateren van
na 1 januari 2012.
Perceel 11.6 : LED-spots
7) Zij moeten betrekking hebben op de levering van spots en schijnwerpers.
8) Het bedrag van de levering dient minimaal 50.000 ?, excl. btw, te bedragen.
9) De referenties dienen opgeleverd te zijn en de voorlopige oplevering dient te dateren van
na 1 januari 2012.
Perceel 11.7 : Schijnwerpers en bekabeling
10) Zij moeten betrekking hebben op de levering van theaterschijnwerpers.
11) Het bedrag van de levering dient minimaal 50.000 ?, excl. btw, te bedragen.
12) De referenties dienen opgeleverd te zijn en de voorlopige oplevering dient te dateren van
na 1 januari 2012.
De referenties dienen te worden gestaafd aan de hand van door de betreffende bouwheer getekende attesten van goede uitvoering met vermelding van het bedrag en de datum van voorlopige oplevering, en die uitgereikt werden aan de leverancier voor die opdrachten die hij zelf uitvoerde.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/02/2017 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 40.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossiers zijn te bekomen bij TTAS bvba, Blekerijstraat 30/001, 9000 Gent, info@ttas.be hetzij digitaal (gratis) of op papier door storting van 40,00 euro op rekeningnummer IBAN BE75 7370 1060 2951 BIC: KREDBEBB met vermelding "Dossier L788 - perceel 11".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/02/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Zaventem, Diegemstraat 37, 1930 Zaventem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
VERPLICHT BIJ DE OFFERTE TE VOEGEN STUKKEN
- Het attest van de RSZ slaand op het voorlaatste afgelopen kwartaal cfr artikel 62 KB Plaatsing;
- Een geldig fiscaal attest (BTW en inkomstenbelastingen) cfr artikel 63 KB Plaatsing;
- De attesten met betrekking tot de gevraagde referentieopdrachten (Percelen 11.3, 11.4, 11.6 en
11.7);
- Bij een offerte ingediend door een gevolmachtigde, het bewijs van bevoegdheden van de
gevolmachtigde;
- De samenvattende inventaris, behoorlijk ingevuld en ondertekend;
- Specifiek voor Perceel 4 (Speakers en versterkers) : een spreidingsplan en een spraakverstaan-
baarheidsstudie voor de theaterzaal.
De offertes met alle bijlagen worden vanaf de indiening ervan eigendom van de aanbestedende overheid.
De offerte wordt op straffe van nietigheid getekend door de inschrijver of, ingeval van een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid, alle deelnemers in de combinatie. Tegelijk wordt de overeenkomst die tussen de deelnemers bestaat, bij de offerte gevoegd.
Voor offertes ingediend door een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid dient elke deelnemer in de combinatie een RSZ-attest, zijn erkenning en het bewijs van de bevoegdheden van de gevolmachtigde in te dienen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/12/2016