Stad Poperinge

Restauratie kerkhofmuur en hekkens Reningelst - perceel 1 restauratie metselwerken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Poperinge
Grote Markt 1, BE-8970 Poperinge
Contact: Dienst Openbare Werken
Geert Deman
Tel: +32 57346291 E-mail: geert.deman@poperinge.be
Internet adres(sen): www.poperinge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie kerkhofmuur en hekkens Reningelst - perceel 1 restauratie metselwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Reningelstplein 4A te 8970 Reningelst (Poperinge)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Restauratie muur en hekkens van het kekhof van de Sint-Vedastuskerk te Reningelst (Poperinge). Perceel 1 - restauratie metselwerken (met integrale reconstructie). De werken worden voorzien gefaseerd uit te voeren in 2017-2018. Voor de werken worden diverse onroerend erfgoedpremies standaardprocedure aangevraagd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Restauratie Kerkhofmuur en hekkens Reningelst - perceel 1 restauratie metselwerken
Korte beschrijving:
De restauratie van de kerkhofmuur omvat een integrale reconstructie, met recuperatiesteen en met projectbaksteen voor de geprofileerde stenen. De werken zullen o.m dienen te worden gecoördineerd met de uitvoering van perceel 2, i.f.v. de in de muur geïntegreerde smeedwerken. De werken zullen moeten worden gecoördineerd met de uitvoering werken dorpsvernieuwing Reningelst.
Perceel 2: Restauratie Kerkhofmuur en hekkens Reningelst - perceel 2 restauratie smeedwerken
Korte beschrijving:
De restauratie van de smeedwerken omvat enerzijds de in de kerkhofmuur geïntegreerde poorten en anderzijds diverse types smeedwerken op het kerkhof.
De werken zullen dienen gecoördineerd worden met de uitvoering van perceel 1 en met de gelijktijdig lopende uitvoering van de dorpskernhernieuwing Reningelst.
Voor alle smeedijzeren elementen is voorzien in de demontage, de restauratie in het atelier van de inschrijver en de hermontage.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Een attest R.S.Z. wordt bijgevoegd dat betrekking heeft op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal ten opzichte van de dag van opening van de inschrijvingen.
Overige opzoekingen m.b.t. toegangsrecht worden uitgevoerd door het opdrachtgevend bestuur via Digiflow.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver heeft geen fiscale of sociale schulden.
Deze voorwaarde wordt gecontroleerd volgens de
bepalingen van het KB van 15.07.2011, artikels 60 tot
en met 63.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Artikel 69 KB 15.07.2011 - technische bekwaamheid
Teneinde de technische bekwaamheid van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
1° kwalificaties:
a) studiekwalificaties: diploma's en studiecertificaten van de uitvoerders en of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de restauratiewerkzaamheden;
b) beroepskwalificaties: opgave van het aantal jaar relevante beroepservaring en/of getuigschriften;
2° een lijst van gelijkaardige bouwwerkzaamheden, uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering van de belangrijkste werkzaamheden.
Deze lijst zal minstens drie referenties bevatten met omvangrijke restauratiewerken aan historische metselwerken binnen de context van bescherming als erfgoed. Deze referenties in het bijzonder worden gestaafd met alle mogelijke middelen (foto's, verklaringen, .) die deze context aantonen.
De getuigschriften bevatten:
a) het bedrag van de werkzaamheden;
b) het tijdstip (begin en oplevering) en de plaats van de uitvoering;
c) de aard van de werkzaamheden
d) de processen-verbaal van de oplevering van de werkzaamheden;
3° vermelding van de gedeelten van de aanneming die de inschrijver minstens in eigen beheer zal uitvoeren.
De inschrijver zal minstens de volgende artikels volledig met eigen personeel dienen uit te voeren : metselwerken artikels 03.09.12.A1, A2 en A3.
4° Levering van recuperatiesteen.
Omwille van het belang van de levering van een voldoende grote partij recuperatiestenen, waarvan het welslagen van het project in grote mate afhangt, wordt, hoewel voorliggend dossier om een aanneming van werken gaat, het artikel 71, 6° van KB van 15.07.2011 van toepassing gemaakt voor de leverancier van de stenen. Cf. artikel 74 van KB van 15.07.2011 zal de inschrijving een ondertekende verbintenis van deze leverancier dienen te bevatten waarbij het bedoelde lot stenen gereserveerd wordt voor dit project.
Erkenning, ondercategorie: D24. Op basis van de raming worden de werken geacht te behoren onder klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/01/2017 - 18:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 48.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs inclusief btw en verzending (bij afhalen zonder
verzending : 43.00 EUR).
Verkoopadres bij de ontwerper - Dries Vanhove architectenbureau b.v. bvba, Krombekeplein 9, 8972 Krombeke.
Storting op rekening IBAN BE26 0017 7369 6429 BIC GEBABEBB (vermelding firmanaam, btw nummer en
restauratie kerhofmuur Reningelst perceel 1)
Afhalen mogelijk mits voorafgaandelijke storting of mits contante betaling, tussen 9.00u en 18.00u na telefonische
afspraak op 057/44 56 89.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/01/2017 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn in kalendermanden (16 kalenderdagen) omslaat de volledige looptermijn van de opdracht, evenwel in overleg met het bestuur, met de uitvoerder van perceel 2 en de uitvoerder van gelijktijdig lopende werken van de dorpskernhernieuwing Reningelst, gefaseerd in kortere deelfasen uit te voeren met tussentijdse deelopleveringen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/12/2016

Annonces similaires du BDA :