AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Woon-en Zorgcentrum Huize Vincent
Antwerpse Steenweg 103, BE-9140 Temse
Contact: dhr Koen Van Wauwe
Tel: +32 37105135 E-mail: directie@huizevincent.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=256928
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
oproep tot aanvraag tot deelneming - uitbreiden van een bestaand WZC - lot: bouwwerken inclusief technieken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Antwerpsesteenweg 103 te 9140 Tielrode - Temse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
oproep tot aanvraag tot deelneming - uitbreiden van een bestaand WZC - lot: bouwwerken inclusief technieken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Art. 61: Uitsluitingsgronden (verklaring op erewoord)
Art. 62: RSZ-attest
Art. 63: Fiscaal attest
Art. 64 Toegangsverbod (verklaring op erewoord)
Art. 66 Vereniging van opdrachtnemers
Art 70 Erkenning categorie D klasse 8
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Economische en financiële draagkracht Art. 67 30 punten
1. Passende bankverklaring
2. Jaarrekeningen van de laatste 3 jaar
Rentabiliteit, liquiditeit, en solvabiliteit ratio's op te geven voor de laatste 3 jaar
3. Totale jaarlijkse omzet werken in de laatste 3 jaar
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vakbekwaamheid Art. 69 70 punten
1. Een overzicht betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Voor elk jaar wordt het gemiddelde aantal personeelsleden opgegeven opgesplitst in kaderpersoneel, administratief personeel en technisch personeel.
Daarnaast zal ook een overzicht worden gegeven van de studie- en beroepskwalificaties van het kaderpersoneel.
2. Een lijst (minimum 5 en maximum 10, alle niet relevante werken worden niet geëvalueerd) van gelijkaardige werken die werden gerealiseerd in de afgelopen vijf jaar.
Gelijkaardig wil zeggen:
* Project in de zorgsector; bij voorkeur gerealiseerd met VIPA subsidies
* Project gegund en gerealiseerd volgens de regelgeving overheidsopdrachten
Elk project dient te worden toegelicht aan de hand van een projectfiche en van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de betrokken architect en bouwheer. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
Daarnaast zal voor elke referentie worden aangegeven welke onderdelen met eigen personeel werden uitgevoerd en voor welke onderdelen beroep werd gedaan op onderaannemers.
De bouwheer behoudt zich het recht voor om de opgegeven referenties te contacteren en te gaan bekijken om zo de kwaliteit van het geleverde werk te kunnen beoordelen.
Referenties worden globaal beoordeeld. Ook referenties die niet worden opgegeven kunnen worden betrokken in de evaluatie. In het bijzonder zullen projecten die de kandidaat reeds heeft uitgevoerd voor bouwheer en/of architect mee worden genomen in de beoordeling.
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/01/2017 - 13:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/01/2017 - 13:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
openingszitting: maandag 16-01-2017 om 13.00 uur
vergaderzaal WZC Huize Vincent, Antwerpsesteenweg 103 te 9140 Tielrode-Temse
bundel selectiecriteria bijgevoegd te downloaden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/12/2016