AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Roeselare
Botermarkt 2, BE-8800 Roeselare
Tel: +32 51262111 E-mail: aankopen@roeselare.be
Internet adres(sen): www.roeselare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud gazons
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze dienst betreft het volledige onderhoud en beheer van de grasmat inclusief het afranden van de grasmatten.
Deze opdracht omvat 3 percelen;
Perceel 1: Dit perceel is gelegen tussen de spoorlijn Brugge-Kortrijk, A17, grens Ardooie en grens Lichtervelde.
Perceel 2: Dit perceel is gelegen tussen de spoorlijn Kortrijk-Brugge, grens Hooglede, grens Staden, grens Moorslede en de Meiboomlaan.
Perceel 3: Dit perceel is gelegen tussen de Meiboomlaan, Heilig Hartstraat, Zuidmolenstraat, Heropbouwstraat, Zonnebloemstraat, spoorlijn Kortrijk-Brugge, grens Izegem en Moorslede.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: PERCEEL 1
Korte beschrijving:
PERCEEL 1
Perceel 2: PERCEEL 2
Korte beschrijving:
PERCEEL 2
Perceel 3: PERCEEL 3
Korte beschrijving:
PERCEEL 3
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Uittreksel uit het Centraal Strafregister
Dit attest moet niet bij de offerte gevoegd worden, maar zal enkel gevraagd worden aan de inschrijver wie de opdracht uiteindelijk gegund krijgt.
Dit attest kan u gemakkelijk per mail aanvragen: cjc-csr@just.fgov.be
Vermeld hierbij volgende gegevens:
1. Naam rechtspersoon
2. Ondernemingsnummer
3. Adres
4. Reden (= aanbesteding)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
1
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het stadsbestuur van Roeselare is belast met de verdeling van alle bescheiden betreffende de hierbij bedoelde aanneming. De stukken worden uitsluitend (gratis) digitaal bezorgd. Opvragen van de documenten kan via de, in de publicatie, opgegeven link
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/1/2017 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal dienst Aankopen, Zuidstraat 15, 4de verdieping, 8800 Roeselare
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Om een goede inschatting te kunnen maken over de opperlvakte te maaien gazon, is een plaatsbezoek vereist.
Hiertoe neemt de aannemer contact op met Dhr. Marnick Vehaeghe, marnick.verhaeghe@roeselare.be, tel. 0477 63 48 78.
Het plaatsbezoek heeft plaats in de periode van 12 december 2016 tot 22 december 2016 en van 2 januari 2017 tot en met 6 januari 2017.
Indien de aannemer het dossier later opvraagt dan de opgegeven periode tot plaatsbezoek, dan neemt hij onmiddellijk contact op met Dhr. Verhaeghe.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/12/2016