AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hoeilaart
Jan van Ruusbroecpark, BE-1560 Hoeilaart
Contact: De heer Kris Lahaye
Tel: +32 28945423 Fax: +32 26582879 E-mail: kris.lahaye@hoeilaart.be
Internet adres(sen): www.hoeilaart.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van groene zones door een sociaal tewerkstellingsbedrijf voor het dienstjaar 2017 met mogelijke verlenging
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeente Hoeilaart, Jan van Ruusbroecpark te 1560 Hoeilaart
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitvoeren van verschillende werkzaamheden op openbaar domein door sociale tewerkstelling in de openbare plantsoenen van de gemeente Hoeilaart, zoals hierna verder omschreven
Voorwerp van deze werken: algemene beheerwerken van de groene zones en alternatieve onkruidbestrijding in diverse woonwijken van Hoeilaart voor het dienstjaar 2017, met mogelijkheid tot verlenging .
De aandacht van de inschrijver wordt erop gevestigd dat het aantal opgegeven beurten van toepassing is voor een volledig onderhoudsjaar van 1 januari tot 31 december.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: ecologisch groenonderhoud van een deel van het gemeentelijk groenpatrimonium
Korte beschrijving:
ecologisch groenonderhoud van een deel van het gemeentelijk groenpatrimonium
Perceel 2: Beheer van de groene zones in de woonwijken
Korte beschrijving:
Beheer van de groene zones in de woonwijken
Perceel 3: Beheer van de groene zones rond de ocmw woonzorgsite
Korte beschrijving:
Beheer van de groene zones rond de ocmw woonzorgsite
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verrricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
*attest waaruit blijkt dat de inschrijver in overeenstemming met de art 22§1 van de wet op overheidsopdrachten kan meedingen naar de opdrachten voorbehouden voor sociale werkplaatsen.
* plan van aanpak per perceel waarin de werkwijze van de organisatie en interne opvolging en controle van de geleverde diensten wordt uitgelegd desgevallend met beschrijving van de gevolgde procedures, gebruikt materieel, . Dit plan van aanpak kan dienen als basis voor het opvolgen van de uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Referenties, Weging: 25
Criterium 3: Techniciteit van de inschrijver, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/1/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, vergaderzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
de kandidaat inschrijvers nemen hiervoor contact met de leidend ambtenaar.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/12/2016