Gemeente Grimbergen

Afbraak-, nieuwbouw- en verbouwingswerken aan de Gemeentelijke Basisschool (GBS) 't Villegastje


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Grimbergen
Prinsenstraat 3, BE-1850 Grimbergen
Contact: De heer Johan Theetaert
Tel: +32 22601312 Fax: +32 22701266 E-mail: johan.theetaert@grimbergen.be
Internet adres(sen): www.grimbergen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Afbraak-, nieuwbouw- en verbouwingswerken aan de Gemeentelijke Basisschool (GBS) 't Villegastje
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: de Villegas de Clercampstraat 85 - 1853 Grimberen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Afbraak-, nieuwbouw- en verbouwingswerken aan de Gemeentelijke Basisschool (GBS) 't Villegastje
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1: Schoolgebouw
Korte beschrijving:
Perceel 1: Schoolgebouw
Perceel 2: Perceel 2: Polyvalent gebouw met turnzaal en refter
Korte beschrijving:
Perceel 2: Polyvalent gebouw met turnzaal en refter
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/1/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/1/2017 - 11:00
Plaats: Raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zowel voor perceel 1 als voor perceel 2 moet een inschrijving ingediend worden (zie bestek) dit in tegenstelling tot de vermelding in de publicatie artikel II.1.8 Verdeling in percelen.
Verbintenistermijn (termijn tussen opening offertes en sluiting van de opdracht)
De inschrijvers blijven gebonden door hun offerte gedurende een termijn van 180 kalenderdagen voor perceel 1 en gedurende 1065 kalenderdagen voor perceel 2, ingaande de dag na de zitting voor de opening van de offertes.
Plaatsbezoek vereist:
Een voorafgaand plaatsbezoek is verplicht. Hiervoor worden 2 momenten gereserveerd:
OF op woensdag 21 december 2016, om 13h00
OF op woensdag 11 januari 2017, om 13h00.
De inschrijver dient een attest van plaatsbezoek toe te voegen bij zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/12/2016

Annonces similaires du BDA :