Emmaus Vzw

RAAMOVEREENKOMST VOOR DE AANKOOP, LEVERING EN IN BEDRIJFSTELLING VAN MAALTIJDKARREN


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
EMMAUS VZW
Edgard Tinellaan 1c, BE-2800 Mechelen
Contact: Mevrouw Chantal Thijs
Tel: +32 15305110 Fax: +32 15446710 E-mail: chantal.thijs@emmaus.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RAAMOVEREENKOMST VOOR DE AANKOOP, LEVERING EN IN BEDRIJFSTELLING VAN MAALTIJDKARREN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: site Roosendaelveld, Liersesteenweg 435 te 2800 Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze leveringen:
Aankoop, levering en in bedrijfstelling van maaltijdkarren.
Levering en installatie zal gevraagd worden in de loop van 2018, de voorlopige oplevering kan echter pas plaatsvinden bij de indienstname. (vermoedelijk oktober 2018)
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 "Aankoop, levering, plaatsing en in bedrijfstelling van maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. contactwarmte"
Toelichting:
Aankoop, levering, plaatsing en in bedrijfstelling van: 52 maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. contactwarmte met een capaciteit van 16 plateau's (8x2) met bijhorende plateau's.
Leveringsplaats: site Roosendaelveld - Liersesteenweg 435 te 2800 Mechelen
Perceel 2 "Aankoop en levering maaltijdkarren "
Toelichting:
Aankoop en levering van: 82 maaltijdkarren met een capaciteit van minimum 16 (2x8) of maximum 20 (2x10) plateau's
Leveringsplaats: site Roosendaelveld - Liersesteenweg 435 te 2800 Mechelen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Levering maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. contactwarmte
Korte beschrijving:
Levering maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. contactwarmte
Perceel 2: Levering maaltijdkarren
Korte beschrijving:
Levering maaltijdkarren
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Aankoop, levering en in bedrijfstelling van maaltijdkarren.
Perceel 1
Aankoop, levering, plaatsing en in bedrijfstelling van: 52 maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. contactwarmte met een capaciteit van 16 plateau's (8x2) met bijhorende plateau's.
Perceel 2
Aankoop en levering van: 82 maaltijdkarren met een capaciteit van minimum 16 (2x8) of maximum 20 (2x10) plateau's
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door het enkele feit van deel te nemen aan deze gunningsprocedure, verklaren de kandidaten of inschrijvers op
erewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het KB plaatsing
bevinden, noch dat ze zich in het uitsluitingsgeval bedoeld in artikel 57, 1, f) van de Richtlijn 2014/24/EU van 26
februari 2014 betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten bevinden.
De bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden van artikel 61 § 2, 1°, 2°, 5° en 6° worden door
het bestuur zelf opgezocht voor de Belgische aanvragen tot deelneming.
De Belgische kandidaat-inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document
uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn aanvraag tot
deelneming te voegen, waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan. Dit attest mag ten vroegste 3 maanden
voor ontvangst door het bestuur uitgereikt zijn. Dit uittreksel kan voor de Belgische inschrijvingen (rechtspersonen)
gevraagd worden bij de Federale Overheidsdienst Justitie, DG RO - Dienst centraal strafregister, Waterloolaan
115, 1000 Brussel Tel +32 (0)2 552 27 48 Fax +32 (0)2 552 27 82 E-mail cjc-csr@just.fgov.be
Omdat de aanbestedende overheid niet bij machte is de bewijzen van de uitsluitingsgronden zelf op te zoeken
in het geval van een buitenlandse inschrijving, dienen buitenlandse kandidaat-inschrijvers bij hun aanvraag tot
deelneming zelf alle bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden aan te leveren.
Zodra blijkt dat een kandidaat-inschrijver zich in een toestand van uitsluiting bevindt, wordt hij uitgesloten van
deelneming aan de opdracht.
Een kandidaat-inschrijver die niet RSZ-plichtig is (geen personeel, inschrijving door natuurlijke persoon, etc.),
moet een verklaring op eer bijvoegen waarin hij verklaart waarom hij niet RSZ-plichtig is.
Aandachtspunt: bij een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid zijn alle deelnemers hoofdelijk verbonden en ze
zijn verplicht de deelnemer aan te duiden die de combinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedende
overheid. Wanneer de kandidaat-inschrijver een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid betreft, moeten voor
elke partner van die combinatie zonder rechtspersoonlijkheid de bovenvermelde documenten ingediend worden.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Perceel 1:
- minimum omzet 1.000.000 EUR
- geen negatief eigen vermogen (inschrijver toont dit aan door digitaal zijn balans en resultatenrekening toe te voegen)
Perceel 2:
- minimum omzet 500.000 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Er worden minimum 2 en maximum 5 attesten voorgelegd van goede uitvoering van een gelijkaardige levering en installatie van minimum 20 maaltijdkarren over de periode 2013-2016.
Deze attesten zijn getekend door opdrachtgever en opdrachtnemer met vermelding van:
- Coördinaten (naam opdrachtgever, adres, contactpersoon en telefoonnummer) voor een referentiecheck
- Vermelding van gradatie van tevredenheid door de gebruiker
- Het document is duidelijk leesbaar en getypt (geen handgeschreven document)
- Het document vermeldt duidelijk over welke aankoop (inclusief hoeveelheden) het gaat en is gedateerd en ondertekend door de gebruiker.
De referentie moet gaan over een gelijkaardige configuratie die wordt gevraagd in het bestek.
Referenties die verschillen van deze opgave worden niet aanvaard.
Referenties die niet voldoen aan de hierboven vermelde criteria, worden niet weerhouden en worden als substantieel onregelmatig beschouwd.
Indien een inschrijver geen referenties kan voorleggen (vb. beginnende activiteit, andere) dient de inschrijver op straffe van nietigheid een grondige motivatie te geven in de offerte.
Perceel 1:
- 2 referenties aangaande de levering van minimum 20 maaltijdkarren met regeneratietechniek a.d.h.v. contactwarmte
Perceel 2 :
- 2 referenties aangaande de levering van minimum 20 maaltijdkarren
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De selectievoorwaarden worden beschreven in de selectieleidraad. De kandidaten kunnen de selectieleidraad direct digitaal downloaden via de aankondiging van de opdracht.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/1/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/1/2017 - 09:30
Plaats: Aankoopdienst AZ Sint Maarten - vergaderzaal aankoop Gebouw 06, Spoorweglaan 29 te 2570 Duffel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/12/2016

Annonces similaires du BDA :