AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kunstencentrum Vooruit
Sint-Pietersnieuwstraat 23, BE-9000 Gent
Contact: Johan Penson
Tel: +32 92672820 E-mail: directie@vooruit.be
Internet adres(sen): www.vooruit.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
VZW Kunstencentrum Vooruit Gent-Besteknr dossier 31-perceel1: Ruwbouw, Afwerking en Pilootaanneming
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint Pietersnieuwstraat 23, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreffende volgende werken (niet limitatief):
1) Vervangbouw van een bestaande rijwoning naast het kunstencentrum tot een kunstenplatform
2) Diverse kleine en grote structurele aanpassingen van het bestaande gebouw om bepaalde facilitaire en logistieke doorstromingen mogelijk te maken
3) Reorganisatie van huidige toegangszone met inkomsas, foyer, ticketbalie en overdekte buitenruimte
4) Bouwen van een opnamestudio voor muziek
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 1509321.29 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek, zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek, zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
Zie bestek, zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 5 Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/01/2017 - 18:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 370.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Na overschrijving van het bedrag op rekeningnr. IBAN BE44 0013 6605 5545 op naam van Dial Architects met vermelding van het juiste referentienummer "Vooruit-dossier 31 - perceel 1" van het dossier zal het volledige dossier u per post worden opgestuurd. Dit bedrag is inclusief btw, portkosten en CD-rom.
Adres voor toelevering per post eveneens op te geven.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/02/2017 - 10:00
Plaats: VZW Kunstencentrum Vooruit, Sint-Pietersnieuwstraat 23 te 9000 Gent - Majolicazaal
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijvende deelnemers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) Er wordt een verplicht plaatbezoek georganiseerd op 12.01.2017 om 13u en op 19.01.17 om 13u
Voor het goede verloop wordt de kandidaat-inschrijver verzocht:
- zich op voorhand per e-mail in te schrijven voor het plaatsbezoek;
- vragen over eventuele onduidelijkheden in het aanbestedingsdossier schriftelijk of per e-mail over te maken, uiterlijk 24h00 voor de aanvang van het hierboven aangegeven plaatsbezoek.
Het e-mailadres is voor inschrijving en vragen: roel.dehoorne@a-res.be.
2) II 1.9) varianten: De enige variante is de facultatieve variant art 29.52 volgens het technisch bestek. Zie administratieve bepalingen.
3) II.3) exacte uitvoeringstermijn: zie administratieve bepalingen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/12/2016