Tmvw Servicelijnen

Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van fotovoltaïsche installaties


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Loyson Lieslot
Tel: +32 92410650 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=256352
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van fotovoltaïsche installaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van fotovoltaïsche installaties
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Plaatsing en levering van fotovoltaïsche installaties
Korte beschrijving:
Plaatsing en levering van fotovoltaïsche installaties
Perceel 2: Plaatsing en levering van fotovoltaïsche installaties, inclusief financiering
Korte beschrijving:
Plaatsing en levering van fotovoltaïsche installaties, inclusief financiering
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform de bepalingen van het KB van 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Perceel 1: Bankverklaring
Perceel 2: Bankverklaring en nota aangaande de solvabiliteit
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Referenties en tevredenheidsattesten.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/01/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Via overschrijving op rekeningnummer BE07 0910 0070 2166 met als vermelding het dossiernummer 'AD-ALL-16-15' alsook het e-mailadres van de contactpersoon.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/01/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/12/2016

Annonces similaires du BDA :