AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De bont Christophe
Tel: +32 92410614 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=255865
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AD-ALL-16-10 Raamovereenkomst voor de huur van koffie- en waterautomaten en de aankoop van de bijhorende verbruiksproducten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
FARYS|TMVW beoogt een raamovereenkomst af te sluiten met één leverancier voor de huur van koffie- en waterautomaten en de aankoop van de bijhorende verbruiksproducten. Naast FARYS|TMVW zelf hebben ook haar partners de mogelijkheid, doch niet de verplichting, om op deze overeenkomst in te tekenen.
De opdracht is opgedeeld in twee percelen:
Perceel 1: Koffie
Perceel 2: Water
FARYS|TMVW richt zich hiervoor tot leveranciers die beschikken over een breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die "just in time"-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren. Bovendien bezitten ze een voldoende uitgebouwde en doeltreffende technisch-commerciële structuur.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Koffie
Perceel 2: Water
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zoals bepaald in art. 61 van het KB van 15 juli 2011. Voor meer informatie: zie opdrachtdocumenten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Om zijn financiële en economische draagkracht te bewijzen zal de inschrijver onderstaande stukken aan zijn offerte toevoegen.
Voor perceel 1: Koffie
Een verklaring betreffende de totale omzet van de laatste drie boekjaren (2013-2014-2015). Deze omzet heeft uitsluitend betrekking op de levering van koffieautomaten en de bijhorende verbruiksgoederen. Deze verklaring dient geattesteerd door een revisor.
Om te voldoen aan de financiële en economische minimumeisen moet de onderneming in elk van de laatste 3 boekjaren een omzet (voor de levering van koffieautomaten en de bijhorende verbruiksproducten) van minstens ? 500 000 gerealiseerd hebben.
Voor perceel 2: Water
Een verklaring betreffende de totale omzet van de laatste drie boekjaren (2013-2014-2015). Deze omzet heeft uitsluitend betrekking op de levering van waterautomaten en de bijhorende verbruiksgoederen. Deze verklaring dient geattesteerd door een revisor.
Om te voldoen aan de financiële en economische minimumeisen moet de onderneming in elk van de laatste 3 boekjaren een omzet (voor de levering van waterautomaten en de bijhorende verbruiksproducten) van minstens ? 100 000 gerealiseerd hebben.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Kwalitatieve selectie - technische bekwaamheid
Teneinde de technische bekwaamheid van de inschrijver na te gaan dienen bij de offerte volgende documenten worden bijgevoegd:
Voor perceel 1: Koffie
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties, gestaafd met tevredenheidsattesten, bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste 3 jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige opdrachten (levering van koffieautomaten en bijhorende verbruiksproducten met minimum ? 100 000 op jaarbasis per overeenkomst) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Voor perceel 2: Water
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties, gestaafd met tevredenheidsattesten, bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste 3 jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige opdrachten (levering van waterautomaten en bijhorende verbruiksproducten met minimum ? 25 000 op jaarbasis per overeenkomst) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/01/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/01/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/01/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtdocumenten m.b.t. deze procedure kunnen op eenvoudig verzoek bekomen worden via mail naar aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/11/2016