Stad Sint-truiden

Restauratie en herstemming Speelhof - Fase1: Instandhoudingswerken en vooronderzoeken - Perceel 2: Materiaal-technische vooronderzoeken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Sint-Truiden
Stadskantoor - Kazernestraat 13, BE-3800 Sint-Truiden
Contact: De heer Bart Clerinx
Tel: +32 11701573 Fax: +32 11701509 E-mail: bart.clerinx@sint-truiden.be
Internet adres(sen): www.sint-truiden.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie en herstemming Speelhof - Fase1: Instandhoudingswerken en vooronderzoeken - Perceel 2: Materiaal-technische vooronderzoeken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Restauratie en herstemming Speelhof - Fase1: Instandhoudingswerken en vooronderzoeken - Perceel 2: Materiaal-technische vooronderzoeken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest, de jaarrekeningen en het attest van niet-faling via elektronische weg op conform art. 60, § 1. De overige documenten worden opgevraagd bij de inschrijver
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De criteria die bij selectie gehanteerd worden zijn de volgende:
1. studie- en beroepskwalificaties van de opdrachtnemer(s) en eventuele onderaannemers
 relevante beroepservaring in bouwhistorisch onderzoek van beschermde monumenten met opgave van het aantal jaren;
 relevante ervaring in materiaal-technisch onderzoek van beschermde monumenten met opgave van het aantal jaren;
 relevante ervaring in stabiliteitsonderzoek van beschermde monumenten met opgave van het aantal jaren;
2. minimaal 3 relevante referenties betreffende materiaal-technisch -en stabiliteitsonderzoek van be-schermde monumenten, tijdens de laatste vijf jaar in binnen- en buitenland en gestaafd door ge-tuigschriften van goede uitvoering voor de belangrijkste referenties. Daartoe verstrekt de opdracht-nemer de volgende gegevens:
a) 1) beschrijving van het referentieproject
2) datum van uitvoering
3) naam en adres van de opdrachtgever
4) beschrijving van de aanpak van het referentieproject (methodologie) met vermelding
van de wijze van controle van de uitvoering van het referentieproject en de gedeelten
die desgevallend in onderaanneming werden gegeven
5) mate van betrokkenheid bij het referentieproject: als eindverantwoordelijke, als
medewerker, dan wel als stagiair
b) indien geen relevante referenties beschikbaar zijn, schrijft de opdrachtnemer een grondige
motivering waarom hij meent in aanmerking te komen voor de opdracht.
3. het gedeelte van de studieopdracht dat de opdrachtnemer is in onderaanneming te geven, met
vermelding van de onderaannemer(s).
4. de inschrijvers mogen zich niet in een uitsluitingspositie bevinden:
 faillissement
 niet-naleving van de sociale of fiscale verplichtingen
5. moeten beschikken over voldoende financiële, economische en technische draagkracht
idem
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Conceptnota met omschrijving van de methodologie van de opdracht, Weging: 40
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 115.64 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek + inschrijvingsdocumenten
De documenten zijn enkel te verkrijgen bij contante betaling of na voorafgaandelijke storting van 115,64 EUR (verzendingskosten inbegrepen) op rekeningnummer BE 47-132.534.570-980 van Team van Meer Architecten en Co cvba met vermelding van de projectnaam.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 11/1/2017 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 11/1/2017 - 11:30
Plaats: Stadskantoor, 4e verdieping (vergaderlokaal), Kazernestraat 13 te 3800 Sint-Truiden
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/11/2016

Annonces similaires du BDA :