AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Kortrijk
Grote Markt 54, BE-8500 Kortrijk
Contact: Mevrouw Marianne De Meyere
Tel: +32 56277032 E-mail: Marianne.DeMeyere@kortrijk.be
Internet adres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Campus Kortrijk Weide: herbestemming loods tot incubator, democenter, urban sports en JC Tranzit - elektro
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kortrijk Weide, Magdalenastraat 48 te 8500 Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Campus Kortrijk Weide: herbestemming loods tot incubator, democenter, urban sports en JC Tranzit - elektro
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
* Het elektronisch nazicht voor onderzoek naar de uitsluitingsgronden gebeurt door de aanbestedende overheid via de toepassing Telemarc die toegankelijk is via het elektronisch loket Digiflow.
Voor buitenlandse inschrijvers, geldt het voorgaande niet. Telemarc bevat immers enkel de gegevens van Belgische inschrijvers. Een Belgische aanbestedende overheid zal niet of uiterst zelden toegang hebben tot gelijkaardige databanken in andere EU lidstaten.
Buitenlandse inschrijvers leveren de documenten dus zelf aan.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nihil
nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
nihil
nihil
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/1/2017 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek en bijlagen
De invulformulieren en bestek kunnen gratis digitaal bekomen worden via de website e-notification (https://enot.publicprocurement.be).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/1/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/1/2017 - 09:30
Plaats: directie bedrijfsvoering, Grote Markt 54, 8500 Kortrijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/11/2016