AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Havenbedrijf Antwerpen
Zaha Hadidplein 1, BE-2030 Antwerpen
Internet adres(sen): www.portofantwerp.com
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Het herstellen van de oeverbescherming in het 3de Insteekdok thv kaai 665-667 d.m.v. het plaatsen van een damkuip - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Haven van Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Ter hoogte van K665 - K667 in het 3de Insteekdok gaat een damwand met betonkesp over in een talud met oeverbescherming. De overgang is niet gronddicht waardoor een oeververzakking ontstaan is. De elementen (o.a. asfaltvoetpad, steenbestorting, beton, .) die deel uitmaken van de oeverbescherming zijn gebroken en liggen verspreid op de bodem. Om de oever en de overgang naar de damwand te beschermen wordt t.h.v. de overgang een gronddichte damkuip gebouwd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de situaties van artikel 66 van het KB van 16 juli 2012. De indiening van de offerte geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de inschrijver te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid de inschrijver in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver bezorgt een lijst met minstens 3 referenties van gelijkaardige opdrachten, in het bijzonder het herstellen van oeverbescherming (bestaande uit geo-textiel, wiepenroosters & rijshout en breuksteen) en het bouwen van een kaaimuur, gedurende de laatste 5 jaar met een beschrijving van de uitgevoerde werken en met vermelding van datum, locatie, opdrachtgever, contactpersoon met telefoonnummer.
Vereiste erkenning: B (Waterbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
9/1/2017-15:00
Wijze van indienen - e-procurement
Het indienen en ontvangen van offertes en aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.
Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie, en niet per e-mail !
De elektronische indiening van offertes en aanvragen tot deelneming gebeurt via : https://eten.publicprocurement.be
Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.
Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.
De meetstaat wordt u eveneens in excelformaat bezorgd. Vermits wij geen vat hebben op de wijze waarmee u met dit document omspringt, wijzen wij u op de bepaling van artikel 79 van het KB van 16 juli 2012 "Vorm en inhoud van de offerte".
De meetstaat dient aangeleverd te worden in Excel.
Gelieve de desbetreffende bepaling van dit artikel nauwgezet te volgen.
Huidige opdracht betreft een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking. Hieruit volgt dat u dient te voldoen aan de selectiecriteria vermeld in het bestek (en hiervoor de vereiste documenten dient over te maken) en dat u een offerte dient in te dienen. Het indienen van uw kandidatuurstelling en uw offerte vindt dus in één fase plaats.
Plaatsbezoek vereist:
13/12/2016 om 09.30
Aan de ingang van GPA - Scheldelaan 490. De aannemer dient misntens 2 dagen op voorhand de namen van de (te verwachten) aanwezigen door te geven aan het bestuur.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/11/2016