AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Brugge
Burg 12, BE-8000 Brugge
Tel: +32 50448527 Fax: +32 50344261
Internet adres(sen): www.brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen van het voormalig politiecommissariaat tot Vrijzinnig Huis en Studentenhuis en het bouwen van een polyvalente zaal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hoofdgebouw, Hauwerstraat 3 te 8000 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De site van het voormalige politiecommissariaat krijgt een nieuwe publieke functie: Studentenhuis en Vrijzinnig huis.
Het bestaand gebouw, een kantoorgebouw van de jaren '70 van de vorige eeuw, wordt volledig gestript en gerenoveerd. Het afdak achteraan gelegen op de site wordt gesloopt en in plaats daarvan wordt een tuinpaviljoen gebouwd met een polyvalente zaal.
Kaderend in het klimaatplan, vereist het stadbestuur om voor beide gebouwen het BEN-gebouwenlabel te halen.
Voor zowel de fuifzaal van het Studentenhuis als voor de polyvalente zaal van het Vrijzinning huis moet voldaan worden aan de akoestische eisen van Vlarem II-wetgeving. Hiervoor werd bij de aanbestedingsbundel een akoestisch lastenboek gevoegd dat door de inschrijver strikt moet worden opgevolgd.
Strikt te volgen uitvoeringstermijn!
Uitvoeringstermijn: 465 kalenderdagen.
Het bestuur beoogt de werken te starten op 8 mei 2017 - uiterlijk op 15 mei 2017.
De uitvoeringstermijn bedraagt maximaal 465 kalenderdagen.
De einddatum van de werken wordt bepaald op 24 augustus 2018.
Gezien het bestuur van deze einddatum niet wenst af te wijken zal, bij overschrijding van de uitvoeringstermijn, een forfaitaire boete van 300,00 euro per kalenderdag vertraging oplegd worden en dit tot beëindiging van de werken.
Bovendient dient de aannemer van de werken rekening te houden met volgende geplande activiteiten in de dichte nabijheid van de werf:
- mei 2017: meifoor op Beursplein en Hauwerstraat
- maand juni-juli 2017: afbraak beursgebouw.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsbundel kan gratis gedownload worden via volgende link: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1376/IG/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/1/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/1/2017 - 10:30
Plaats: dienst Patrimoniumbeheer Gebouwen - Administratie, in vergaderzaal gelijkvloers, Oostmeers 17 te 8000 Brugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/11/2016