Vzw Sint Rembert

Uitbreiden en verbouwen schoolgebouw


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VZW Sint Rembert
Bruggestraat 23, BE-8820 Torhout
Contact: Spes Nostra Instituut - Pastoor Staelensstraat 4 - 8210 Zedelgem
Stijn Devos
Tel: +32 50231278 E-mail: stijn.devos@sint-rembert.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=255597
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiden en verbouwen schoolgebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Spes Nostra Instituut
Pastoor Staelensstraat 4
8210 Zedelgem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding en verbouwing schoolgebouw
lot 1 : algemene bouwwerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie D klasse 5 of hoger
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/01/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 55.12 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Uitsluitend bij de ontwerper mits betaling op rekeningnummer BE56 0015 8980 0088 van Salens Architecten met vermelding van het juiste besteknummer + perceel. Opgave van BTW nummer dient verplicht gelijktijdig of voorafgaand te gebeuren. Het dossier wordt digitaal geleverd op CD ROM.
Het kantoor is gesloten van zaterdag 24 december 2016 tem zondag 8 januari 2017.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/01/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/01/2017 - 11:00
Plaats: VZW Sint Rembert - Bruggestraat 23 - 8820 Torhout
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Subsidierende Overheid
Vlaams Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs ( Agion)
Ellipsgebouw
Koning Albert II laan 35 bus 75
1030 Brussel
tel : 02 / 221 05 11
fax: 02/ 221 05 31
website : www.agion.be
email: info@agion.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/11/2016

Annonces similaires du BDA :