Vrije Katholieke Basisscholen Oostrozebeke

HERINRICHTING SANITAIR KLEUTERS


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vrije Katholieke Basisscholen Oostrozebeke
Wielsbekestraat, 21, BE-8780 Oostrozebeke
Contact: Haelewyn Geert
Tel: +32 56668686 E-mail: geert@haelewyn-architecten.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=255487
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
HERINRICHTING SANITAIR KLEUTERS
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sanitair lokaal kleuters, Wielsbekestraat 21, 8780 Oostrozebeke
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting sanitair keukens met bijbehorende verbouwing van het bestaande gebouwtje
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: HERINRICHTING SANITAIR KLEUTERS
Korte beschrijving:
Herinrichten van een oud sanitair blokje. Dit houdt in dat er sloopwerken, ruwbouwwerken, dakwerken, buitenschrijnwerk, rioleringswerken, technieken en interieurwerken aan te pas komen.
Hoeveelheid of omvang: totale hoeveelheid.
Geraamde waarde zonder BTW: 104549.21 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
totale hoeveelheid
Geraamde waarde zonder BTW: 104549.21 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/01/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 47.35 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijving op rek.nr. BE15 7795 9068 1130
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/01/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/11/2016

Annonces similaires du BDA :