Gemeente Opwijk

Ecologisch maaibeheer van (publieke) bermen op het gemeentelijk domein van de gemeente Opwijk voor de dienstjaren 2017 - 2018 - 2019


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Opwijk
Ringlaan 20, BE-1745 Opwijk
Contact: Mevrouw Heidi Weyne
Tel: +32 52365155 Fax: +32 52365102 E-mail: heidi.weyne@opwijk.be
Internet adres(sen): www.opwijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ecologisch maaibeheer van (publieke) bermen op het gemeentelijk domein van de gemeente Opwijk voor de dienstjaren 2017 - 2018 - 2019
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Opwijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitvoeren van een ecologisch maaibeheer conform de wettelijke bepalingen van het bermbesluit op de publieke bermen.
De opdracht omvat:
- Het met de hand (bosmaaier) maaien rond alle hindernissen (bomen, palen, enz.) vóór het machinaal maaien van de bermen.
- Het maaien van de volledige vlakke berm, samen met de aangrenzende bermgracht en talud (indien aanwezig), volgens bijgevoegd bermbeheerplan voor de gemeente Opwijk.
- Afvoeren van het bermmaaisel.
- Verwerking van het bermmaaisel in een erkende verwerkingsunit.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijvers wiens offerte gegund wordt. Daartoe zal zij de betrokken inschrijver vragen via de snelste middelen en binnen de termijn die zij aanduidt, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan. De inlichtingen en documenten die de aanbestedende overheid kosteloos via electronische middelen bij de gegevensbeheerder kan opvragen, zullen door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd. Dit is specifiek van toepassing op de RSZ en fiscale attesten.
Indien zowel tijdens de uitvoering mocht blijken dat de deelnemer desbetreffend een valse verklaring afgelegd heeft, dan zal de aanbestedende overheid van rechtswege gemachtigd worden om van de desbetreffende de deelnemer een forfaitaire vergoeding voor de administratieve overlast en vertraging ten belope van het overeengekomen bedrag van 2500 euro af te houden van de hem eventueel nog verschuldigde bedragen en desnoods in te houden op de borgsom.
Bovendien verbreekt de deelnemer in de uitvoeringsfase hierdoor eenzijdig de overeenkomst, en wordt de aanbestedende overheid gemachtigd de opdracht verder te laten uitvoeren door een begunstigde naar zijn keuze op kosten van de betrokken deelnemer.
Tenslotte zal de in gebreke zijnde deelnemer door het loutere feit van deze vaststelling door de aanbestedende overheid bij wijze van bijkomende sanctie van rechtswege uitgesloten worden voor een periode van 3 jaar van alle gelijkaardige toekomstige opdrachten van haar uitgaande.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Het offerteformulier moet vergezeld zijn van volgende stukken:
REFERENTIES
De inschrijver geeft een lijst mee van minstens 3 referenties van gelijkaardige werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht. Deze attesten vermelden de plaats en het tijdstip waarop de werken uitgevoerd, alsook de aanbestedende overheid voor wie deze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht deze attesten te verifiëren bij de opdrachtgever van de vermelde werken. Het afgeven van niet correcte attest kan leiden tot uitsluiting van deze opdracht.
BESCHIKBAAR MATERIEEL
De inschrijver geeft een materieellijst op van beschikbaar materieel. In de materieellijst dient door de inschrijver aangegeven te worden welke machine voor welke post zal worden ingezet zodat het voor de opdrachtgever duidelijk is dat de inschrijver de juiste machine per post aanbiedt.
Het gebruik van foto's van de machines is aangewezen.
De inschrijver geeft aan of hij dit materieel in eigendom heeft, dan wel of hij via samenwerking met andere entiteiten dan wel via huur over het materieel beschikt en in welke aantallen.
BESCHIKBAAR PERSONEEL
De inschrijver toont aan dat hij over voldoende en deskundig personeel beschikt om voorliggende dienst uit te voeren tijdens de uitvoeringsperiode van deze opdracht. In het bijzonder zoomt hij in op de drukke maaiperiode van 1 mei tot 30 oktober.
De inschrijver toont uitdrukkelijk aan dat hij ook tijdens deze drukke maaiperiode over voldoende personeel beschikt om de opdracht volgens de opgelegde timing te kunnen uitvoeren. Hij kan beroep doen op eigen personeel of op het personeel van andere entiteiten, waarop hij zich wil beroepen.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/1/2017 - 11:00
Plaats: GAC II (vergaderzaal), Ringlaan 20, 1745 Opwijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/11/2016

Annonces similaires du BDA :