Gemeente Westerlo

Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting schoolomgeving Schoolstraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61, BE-2260 Westerlo
Contact: De heer Michiel Denolf
Tel: +32 14539151 Fax: +32 14541154 E-mail: michiel.denolf@westerlo.be
Internet adres(sen): www.westerlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting schoolomgeving Schoolstraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Schoolstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ter verbetering van de verkeersveiligheid aan de schoolomgeving Schoolstraat in Heultje werkte de technische dienst een aanbestedingsdossier uit op basis van het ontwerp dat tot stand kwam na diverse proefopstellingen, bevragingen aan betrokken partijen (schooldirectie, ouders en buurtbewoners), infovergaderingen en besprekingen met het verkeerscomité en college.
In hoofdzaak omvat de herinrichting de markering van een enkelrichtingfietsstrook in rode koudplast (PMMA) op de bestaande rijweg in betonstraatstenen, het leveren en plaatsen van enkele smalle en flexibele afbakeningspaaltjes, het leveren en plaatsen van enkele metalen omega-beugels ter afbakening van het voetpad aan weerszijden van de kleuterschoolpoort, het leveren en plaatsen van diverse andere verkeerssignalisatiematerialen (borden, symbolen,.) en de aanpassing van de straatgoot en -kolken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 §4 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Een correct ondertekende offerte, de ondertekenaar toont met de nodige documenten aan dat hij de bevoegdheid heeft om de offerte te ondertekenen (bv kopie van de statuten).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/12/2016 - 15:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
* geïnteresseerde firma's kunnen het bestek downloaden op de website http://cloud.3p.eu/Downloads/1/603/0S/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/12/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/11/2016

Annonces similaires du BDA :