Gemeente Koksijde

Herinrichting van het Europaplein te Koksijde (Oostduinkerke)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Koksijde
Zeelaan 303, BE-8670 Koksijde
Contact: De heer Wesley Dorné
Tel: +32 58533062 Fax: +32 58533116 E-mail: wesley.dorne@koksijde.be
Internet adres(sen): www.koksijde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting van het Europaplein te Koksijde (Oostduinkerke)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Europaplein
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting van het Europaplein te Koksijde (Oostduinkerke)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Europaplein
Korte beschrijving:
Europaplein
Perceel 2: Europaparking
Korte beschrijving:
Europaparking
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 325.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op
rekening nr. 468-3161931-88 van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding
van het BTW-nr. en dossiernr. KS 0142, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw
incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de
plannen en het veiligheids- en gezondheidsplan:
TOTALE VERKOOPPRIJS VAN DE AANBESTEDINGSDOCUMENTEN, dossier KS 0142 bedraagt
EUR 325 incl. btw: 21%. De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd
worden via mail aan evelyn.lefevre@cnockaert.be.
Opmerking: het aanbestedingsdossier kan niet opgevraagd worden tijdens het kerstverlof van
22/12/2016 t.e.m. 3/01/2017.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/1/2017 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/1/2017 - 13:30
Plaats: Dienst Technisch Bureau
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/11/2016

Annonces similaires du BDA :