AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Havenbedrijf Antwerpen
Zaha Hadidplein 1, BE-2030 Antwerpen
Internet adres(sen): www.portofantwerp.com
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - ARGUS Kallosluis : Verhogen van UPS-vermogen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Havenbedrijf Antwerpen, Zaha Hadidplein 1 te 2030 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft tot doel het uitvoeren van de aanpassingen aan het voedende net van de Kallosluis ten behoeve van het bijplaatsen van camera's. Dit omvat onder andere het leveren en bedrijfsvaardig opstellen van een modulair UPS-systeem met batterij back-up. Tevens ook de optimalisatie van het UPS-verdeelnet, door het vervangen van de achterliggende beveiligingen.
Het UPS systeem werkt als een interface tussen het generator-ondersteunde net (K-NET) en kritische toepassingen (K-UPS) en voorziet de belasting van ononderbroken elektrische stroom van hoge kwaliteit, ongeacht de status van het net. Het UPS systeem levert een betrouwbare stroomvoorziening, vrij van netstoringen en binnen de toleranties en de vereisten van de belasting.
Hiervoor is thans een redundant UPS-systeem van 2 x 20 kVA opgesteld in het centrale sluisgebouw GD250, Steenlandlaan 2 - 9130 Kallo. Deze opstelling wordt, ten behoeve van de sluissturing, volledig vervangen. Tevens behoren het vervangen en/of bijplaatsen en aansluiten van de elektrische kabels tussen UPS en ALSB, batterijrekken, lekbakken, stuurtransformatoren en beveiligingen in functie van de nieuw te plaatsen apparatuur tot de opdracht. De bestaande UPS-toestellen worden opnieuw opgesteld voor het voeden van de nieuw te bouwen technische ruimte. Er worden nieuwe batterijen voorzien voor beide toestellen. In de nieuwe opstelling staan zij niet meer in redundante opstelling, maar voeden elk een eigen verdeelrail.
Om de bedrijfszekerheid zo hoog mogelijk te maken, wordt een modulair schaalbaar systeem geplaatst. Het complete systeem wordt opgebouwd met parallelwerkende hot-swappable vermogensmodules, een centrale statische by-pass en een modulair opgebouwd batterijpack. Alle modules moeten onafhankelijk en zelfvoorzienend zijn, zodat er geen nood is aan een centrale stuureenheid. Onderhoud van de modules kan zonder onderbreking van on-line werking van het geheel en brengt geen verhoogd risico op uitval mee. De interne bypass moet apart beveiligd worden. Uitwendig is er een manuele bypass te voorzien, die manueel kan worden ingeschakeld bij onderhoud of vervanging van de UPS. De externe bypass bestaat uit een eigen beveiliging en een bron-omschakelaar I/0/II. Bijzondere aandacht dient besteed aan de filtering/buffering van spanningspieken aan de ingangszijde van de UPS-inrichting die veroorzaakt kunnen worden door de regeneratieve werking van de snelheidsregelaars. in het bijzonder wanneer de elektrogeengroep wordt gekozen voor voeden van het kritisch railstelsel. Alle beveiligingen en toebehoren om nadelige verschijnselen te voorkomen dienen te worden voorzien en zijn inbegrepen in de eenheidsprijs van het toestel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de situaties van artikel 66 van het KB van 16 juli 2012. De indiening van de offerte geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de inschrijver te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid de inschrijver in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De inschrijver dient aan te tonen dat hij, of zijn onderaannemer, geattesteerd is door Schneider om Okken-borden aan te passen.
- De inschrijver levert minstens 2 referenties af van soortgelijke werken.
Vereiste erkenning: P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Critère 1: Prijs, Weging: 70
Critère 2: Kwaliteit van de aangeboden producten, Weging: 10
Critère 3: Kwaliteit van aanbieding, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
19/12/2016-13:00
Wijze van indienen - e-procurement
Het indienen en ontvangen van offertes en aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.
Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie, en niet per e-mail !
De elektronische indiening van offertes en aanvragen tot deelneming gebeurt via : https://eten.publicprocurement.be
Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.
Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.
De meetstaat wordt u eveneens in excelformaat bezorgd. Vermits wij geen vat hebben op de wijze waarmee u met dit document omspringt, wijzen wij u op de bepaling van artikel 79 van het KB van 16 juli 2012 "Vorm en inhoud van de offerte".
De meetstaat dient aangeleverd te worden in Excel.
Gelieve de desbetreffende bepaling van dit artikel nauwgezet te volgen.
Huidige opdracht betreft een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking. Hieruit volgt dat u dient te voldoen aan de selectiecriteria vermeld in het bestek (en hiervoor de vereiste documenten dient over te maken) en dat u een offerte dient in te dienen. Het indienen van uw kandidatuurstelling en uw offerte vindt dus in één fase plaats.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/11/2016