AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Brugge
Ruddershove 4, BE-8000 Brugge
Contact: Ann Bursens
Tel: +32 50327450 E-mail: ann.bursens@ocmw-brugge.be
Internet adres(sen): www.ocmw-brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Tuinmeubilair OCMW Brugge
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aankoop van divers tuinmeubilair voor diverse voorzieningen van het OCMW Brugge.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Tuintafels diverse afmetingen
Korte beschrijving:
Aankoop van tuintafels met diverse afmetingen.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 2: Tuintafels 300 x 100 cm
Korte beschrijving:
Aankoop van tuintafels van 300 x 100 cm.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 3: Ronde tuintafels
Korte beschrijving:
Aankoop van ronde tuintafels.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 4: Tuinstoelen
Korte beschrijving:
Aankoop van tuinstoelen.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 5: Parasols
Korte beschrijving:
Aankoop van parasols.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 6: Zonnescherm/zonnewering
Korte beschrijving:
Aankoop van een zonnescherm/zonnewering boven petanquebaan.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 7: Tuinbank
Korte beschrijving:
Aankoop van tuinbanken.
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/12/2016 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/12/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/11/2016