AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Dijledal CVBA SO
Vaartkom 1B, BE-3000 Leuven
Contact: De heer Walter Merens
Tel: +32 16252415 Fax: +32 16350371 E-mail: walter.merens@dijledal.be
Internet adres(sen): www.dijledal.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren en plaatsen van kookplaten in Sint-Maartensdal 1 & 2 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Sint-Maartensdal 1 & 2 te 3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dijledal is de grootste sociale huisvestingsmaatschappij van Vlaams-Brabant, erkend door de Vlaamse Maatschappij voor Sociaal Wonen (VMSW).
Wij beheren en verhuren 3.018 woongelegenheden in Leuven en omstreken.
In 188 appartementen, gelegen Sint-Maartensdal 1 & 2 te 3000 Leuven, dienen de inbouwkookplaten vervangen te worden door elektrische of vitrokeramische kookplaten met 4 zones en een thermische beveiliging.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Via Digiflow wordt door Dijledal cvba so het RSZ-attest, fiscaal attest, KBO-attest van niet-faillissement en BTW-attest van de inschrijvers opgevraagd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: gratis te bekomen via bestekken@dijledal.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/12/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/11/2016