AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Inter-Vilvoordse Maatschappij voor Huisvesting
Parkstraat 115, BE-1800 Vilvoorde
Contact: De heer Olivier Moelaert
Tel: +32 22571150 Fax: +32 22571160 E-mail: projecten@intervilvoordse.be
Internet adres(sen): www.intervilvoordse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Afbraak van 4 bestaande gebouwen en de nieuwbouw van 76 huurappartementen in 6 blokken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: wijk Houtem te Vilvoorde: Residenties Diets Hof, Nieuwen Ussel, De Breeck, De Keizer
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Afbraak van 4 bestaande gebouwen en de nieuwbouw van 76 huurappartementen in 6 blokken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 9216642.46 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
D (Bouwwerken) , Klasse 8
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/2/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het volledig dossier kan u gratis digitaal via Wetransfer verkrijgen, na aanvraag via e-mail aan projecten@intervilvoordse.be.
Wegens de omvang van het dossier voorzien wij geen volledig papieren dossier.
Na expliciete vraag via projecten@intervilvoordse.be kunnen wij u wel een afgedrukte versie bezorgen van het inschrijvingsformulier, de VM/B 2013, het algemeen veiligheids-en gezondheidsplan en de bestekken en de meetstaten voor het gedeelte architectuur, stabiliteit en technieken.
Alle andere documenten blijven enkel digitaal te raadplegen.
Dit gedeeltelijk papieren dossier kan, na telefonische afspraak (tel 02 257 11 52, dienst projecten), afgehaald worden mits VOORAFGAANDELIJKE BETALING van 229,30 euro VIA OVERSCHRIJVING op rekeningnummer BE76 4347 2033 1195.
Indien het dossier door ons dient verzonden te worden, dient 258,50 euro overgeschreven te worden in plaats van 229,30 euro.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/2/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/2/2017 - 10:00
Plaats: Kantoren Inter-Vilvoordse Maatschappij voor Huisvesting, raadzaal 2e verdieping, Parkstraat 115, 1800 Vilvoorde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft
gesteld van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen. Hierdoor wordt de
inschrijver geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang van de aanneming en de
moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t.
de algemene coördinatie van de werken
de inrichting van de bouwplaats
de gemeentelijke voorschriften en nutsleidingen
de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf
de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialen
het plaatsen van stellingen
de opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .)
de eventuele voorafgaande sloopwerken
de gebeurlijke aanbouw tegen en de bijhorende afwerkingen van scheidingsmuren of bestaande constructies, ..
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/11/2016