Provincie West-vlaanderen

Aanleg interne wegenis en omgevingsaanleg op de site Inagro


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie West-Vlaanderen
PH Abdijbeke, Abdijbekestraat 9, BE-8200 Brugge
Contact: Provinciebestuur West-Vlaanderen - PH Abdijbeke
Veerle Detavernier
Tel: +32 50407155 E-mail: veerle.detavernier@west-vlaanderen.be
Internet adres(sen): http://www.west-vlaanderen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg interne wegenis en omgevingsaanleg op de site Inagro
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Beitem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst de heraanleg van de wegen op de site Inagro in Beitem
(opbraakwerken, rooien bestaande beplantingen, aanleggen van drainage,.)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 524174.37 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door deel te nemen aan de gunningsprocedure verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de hierna vermelde uitsluitingsgevallen.
Vooraleer over te gaan tot de gunningsbeslissing zal de aanbestedende overheid de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord nagaan van de inschrijver die het best geklasseerd is. Hiertoe zal de aanbestedende overheid aan de betrokken inschrijver de vereiste attesten en documenten opvragen die hij tegen de door de aanbestedende overheid bepaalde datum/termijn moet indienen. Indien er naar aanleiding van deze controle van de persoonlijke toestand wordt vastgesteld dat de impliciete verklaring op eer niet strookt met de persoonlijke situatie van de inschrijver hetzij de vereiste attesten en documenten niet tijdig werden ingediend, kan hij van de opdracht worden uitgesloten.
Eerste uitsluitingscriterium - bijdragen voor de sociale zekerheid
Voor de inschrijver die personeel tewerkstelt dat is onderworpen aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid via elektronische weg op. Voor de inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese unie tewerkstelt en dat niet beoogd is door voorgaande bepaling geldt een attest van de bevoegde overheid waarin wordt bevestigd dat voldaan is aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Indien het tewerkgesteld personeel beide categorieën omvat zijn beide bepalingen toepasselijk.
Tweede uitsluitingscriterium - faillissement
De inschrijver mag niet in één van de volgende gevallen verkeren:
1° staat van faillissement of van vereffening, werkzaamheden hebben gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaan, of in een vergelijkbare toestand verkeren als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale reglementeringen;
2° aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor wie een procedure van vereffening aanhangig is, die een gerechtelijke reorganisatie ondergaat of die het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in andere nationale reglementeringen.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het attest van niet- faillissement via elektronische weg op.
Voor de buitenlandse inschrijver geldt een document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst.
Derde uitsluitingscriterium - belastingen
De inschrijver moet in orde zijn met de betaling van de belastingen.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen via elektronische weg op.
Voor de buitenlandse inschrijver geldt een attest uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Vierde uitsluitingscriterium - deelname criminele organisatie, omkoping, fraude en witwassen van geld
Hiertoe geldt een gedagtekende en ondertekende verklaring op eer waarin de inschrijver stelt niet te zijn veroordeeld voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude en witwassen van geld.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie C Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/01/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten kunnen bekomen worden door schriftelijke vraag, via e-mail naar veerle.detavernier@west-vlaanderen.be van het provinciebestuur West-Vlaanderen, met opgave van de volledige identiteit van de aanvrager (naam, adres en BTW nr.). De documenten worden digitaal en kosteloos ter beschikking gesteld
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/01/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/01/2017 - 11:00
Plaats: PH Abdijbeke, Abdijbekestraat 9, 8200 Sint-Andries (Brugge)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: iedereen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
PH Potyze, Zonnebeekseweg 361, 8900 Ieper
dhr. Peter Carette - tel. 057 22 41 51
INDIENEN OFFERTE:
Bij inschrijving gelieve het dossier rechtstreeks in e-tendering op te zoeken door gebruik te maken van de zoekmotor. Hiervoor moeten volgende stappen worden gezet :
- Stap 1 : aanmelden als ondernemer
- Stap 2 : bovenaan het computerscherm de applicatie "e-tendering" selecteren door op de desbetreffende knop te klikken
- Stap 3 : in het hoofdmenu klikken op de knop "Dossier zoeken"
- Stap 4 : in het zoekveld het referentienummer opgeven. Dat nummer is : 0203/2016/007
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/11/2016

Annonces similaires du BDA :