AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep22, Panta Rhei
Schoonmeersstraat 26, BE-9000 9000 Gent
Contact: Mevr. Anne De Belder
Tel: +32 92727777
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=254867
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
407S02 - uitbreiding van een kleuterklas
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding van een kleuterklas
Het betreft een nieuw kleuterlokaal aangebouw aan de bestaande kleuterblok (74m²)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 149855.32 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
Er dient een lijst met onderaannemers ingediend te worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
klasse 2 categorie D
klasse 1 categorie P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: De prijs, Weging: 50
Criterium 2: uitvoeringstermijn montage & afwerking, Weging: 15
Criterium 3: plan van aanpak, Weging: 35
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/12/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 24.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: digitaal exemplaar = ?24.2 incl. BTW
analoog exemplaar = ?145,2 incl. BTW
De betaling wordt overgeschreven op rekeningnummer: BE62 6528 4846 6661 met vermelding van besteknummer - 407S02 & ondernemingsnummer van de inschrijver.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/12/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/11/2016