Nieuwpoort

Vernieuwen Albert I-laan, vak Cardijnlaan-Louisweg (Noord) te Nieuwpoort


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Nieuwpoort
Marktplein 7, BE-8620 Nieuwpoort
Contact: Frederik Gunst
Tel: +32 58224446 E-mail: frederik.gunst@nieuwpoort.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=254853
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen Albert I-laan, vak Cardijnlaan-Louisweg (Noord) te Nieuwpoort
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
* Voor de module 13 : Fietspadzone in kws met uitstapzone in grasdallen alsook groenaanleg (bomen en gras)
* Voor Het Vlaamse Gewest : Rijweg (toplaag) en parkeerzone in kws
* Voor de Stad Nieuwpoort: Voetpadzone in kleinschalige elementen
* Voor de IWVA (met en zonder subsidie):
DWA en RWA-riolering met hun aansluitingen en bijhorende kunstwerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestekvoorwaarden
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestekvoorwaarden
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestekvoorwaarden
Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/01/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 1080.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Na voorafgaandelijke storting op rek. nr. BE15 3840 4445 9430 (BIC : BBRU BE BB) met vermelding besteknr. W1733-1
Hardcopy : ? 1080,00 (incl. BTW en verzendkosten)
Softcopy (incl. BTW) : ? 605,00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/01/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/01/2017 - 11:00
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/11/2016

Annonces similaires du BDA :