Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Wegen En Verkeer Antwerpen

Vernieuwen brugvoegen in provincie Antwerpen


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, BE-2018 Antwerpen
Contact: ir. Kylie Joly
Tel: +32 32246811 E-mail: kylie.joly@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250877
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen brugvoegen in provincie Antwerpen
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vernieuwen van brugvoegen in de provincie Antwerpen.
De aanneming omvat hoofdzakelijk:
- Het leveren, plaatsen, onderhouden en verwijderen van de nodige signalisatie
- Het renoveren of vervangen van de bestaande brugdekvoegen
o Perceel 1: brug B2 in A1 tpv verkeerswisselaar A1-R1 (brugdekvoegen A-C/18-19 en A-C/4-5)
? voeg 1 (landhoofd zijde R1): renovatie voeg volgens SB 260 32 31.4;
? voeg 2: vervanging voeg volgens SB 260 32 31.5*;
? voeg 3: renovatie voeg volgens SB 260 32 31.4;
? voeg 4 (landhoofd zijde E19 Brussel): geen werken;
? plaatselijke aanpassing randbalk en leuning t.h.v. voeg 2;
? plaatselijk opbreken en herstellen van New Jersey
o Perceel 2: viaduct Wilrijk A12: 4 brugdekvoegen rijrichting Brussel
? vervanging van 4 voegen volgens SB 260 32 31.5*, waarbij het een geluidsreducerende voeg betreft; Er zullen 2 paren van
? plaatselijke aanpassing randbalk en leuning t.p.v. de nieuwe voegen;
? plaatselijk opbreken en herstellen van New Jersey
o Perceel 3: district Geel: bruggen O44, O26, O33, O41 en O41bis rijrichting Antwerpen
? voor brug O44 in E313 over Meerhoutstraat te Laakdal (vnr. 0749; idn. 0 013 044 1); rijrichting Antwerpen:
 vervanging voegen 1(zijde Antwerpen), 2 en 3 volgens SB 260 32 31.99*
 renovatie voeg 4 (zijde Luik) volgens SB 260 32 31.4;
? Voor brug O26 in E313 over spoorlijn te Herentals (vnr. 0734; idn. 0 013 026 2); rijrichting Antwerpen:
 vervanging voeg 1 (landhoofd zijde Antwerpen) volgens SB 260 32 31.99*
 vervanging voeg 2 (landhoofd zijde Luik) volgens SB 260 32 31.5*;
? voor brug O33 in E313 over Houtstraat te Westerlo (vnr. 0738; idn. 0 013 033 1); rijrichting Antwerpen:
 vervanging voeg 1 (landhoofd zijde Antwerpen) volgens SB 260 32 31.99*
 vervanging voeg 2 (landhoofd zijde Luik) volgens SB 260 32 31.5*;
? voor brug O41 in E313 over Steenweg op Meerhout te Laakdal (vnr. 0745; idn. 0 013 040 1); rijrichting Antwerpen:
 vervanging voeg 1 (landhoofd zijde Antwerpen) volgens SB 260 32 31.99*
 vervanging voeg 2 (landhoofd zijde Luik) volgens SB 260 32 31.5*;
? voor brug O41bis in E313 over N174 te Laakdal (vnr. 0746; idn. 0 013 041 1); rijrichting Antwerpen:
 vervanging voegen 1 (zijde Antwerpen), 2 en 3 volgens SB 260 32 31.99*
 voeg 4 (zijde Luik): geen werken
o Perceel 4: Brecht: brug B10 over A1 te N133 Bethovestraat: 1 brugvoeg
? de vervanging van de bestaande compoundvoeg (landhoofd 1; zijde Wuustwezel) volgens SB 260 32 31.99*
o Perceel 5: Puurs: brug O50 in E19 over Pierstraat te Kontich rijrichting Brussel
? vervanging voegen (beide landhoofden) volgens SB 260 32 31.5* waarbij het een geluidsreducerende voeg betreft;
- het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
Wijzigingsbericht nr. 1 d.d. 10/11/2016:
----------------------------------------------
Er werd een document 'terechtwijzend bericht nr 1 10.11.2016' in .pdf toegevoegd met vermelding van de noodzakelijke wijzigingen aan het bestek en de meetstaten. Tevens werd ten gevolge van deze wijzigingen aangepaste beschrijvende meetstaten in .pdf en samenvattende meetstaten in .xls per perceel toegevoegd aan deze publicatie.
Wijzigingsbericht nr. 2 d.d. 10/11/2016:
----------------------------------------------
De aanbestedingsdatum wordt verschoven naar 17/11/2016 om 15u15.
Te lezen:
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
Wijzigingsbericht nr. 1 d.d. 10/11/2016:
----------------------------------------------
Er werd een document 'terechtwijzend bericht nr 1 10.11.2016' in .pdf toegevoegd met vermelding van de noodzakelijke wijzigingen aan het bestek en de meetstaten. Tevens werd ten gevolge van deze wijzigingen aangepaste beschrijvende meetstaten in .pdf en samenvattende meetstaten in .xls per perceel toegevoegd aan deze publicatie.
Wijzigingsbericht nr. 2 d.d. 10/11/2016:
----------------------------------------------
De aanbestedingsdatum wordt verschoven naar 17/11/2016 om 15u15.
Wijzigingsbericht nr. 3 d.d. 16/11/2016:
----------------------------------------------
De aanbestedingsdatum wordt verschoven naar 21/11/2016 om 11u15.
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 17/11/2016 - 15:15
Te lezen: 21/11/2016 - 11:15
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 17/11/2016 - 15:15
Te lezen: 21/11/2016 - 11:15
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 17/11/2016 - 15:15
Te lezen: 21/11/2016 - 11:15
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/11/2016

Annonces similaires du BDA :