AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project 22.423A/1 - Middelkerke, transportleiding Slijpebrug- deel Spermaliestraat vanaf Rotonde
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Middelkerke
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project 22.423A/1 - Middelkerke, transportleiding Slijpebrug- deel Spermaliestraat vanaf Rotonde
Samenvattende beschrijving van de opdracht : zie bestek
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 of E1, klasse 6.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/01/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 270.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs incl. BTW . Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Indien gewenst kan een papieren versie van het aanbestedingsdossier verkregen worden bij contante betaling of na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. 001-6332622-53 van de Bvba Studiebureau ir. LOBELLE, Gistelsteenweg 112 te 8490 Jabbeke (Varsenare) - Tel. 050/30.00.30 - Fax 050/38.96.91 met vermelding van projectnr. 22.423A/1 + BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/01/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/01/2017 - 10:30
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 200 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij bvba Studiebureau ir. Lobelle, Gistelsesteenweg 112 te 8490 Jabbeke (Varsenare) (tel 050/30.00.30 - fax 050/38.96.91), en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Wegens de wet op de privacy kunnen de afkoppelingsfiches niet mee gepubliceerd worden. Deze zijn echter op vraag per mail verkrijgbaar bij Studiebureau Lobelle, robin.lobelle@studiebureau-lobelle.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/11/2016