Ter Heide / Igl

Project FASE 1 van het masterplan voor Ter Heide, te Zonhoven


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ter Heide / IGL
Klotstraat 125, BE-3600 Genk
Contact: Gaens Inge Paula
Tel: +32 89323934 Fax: +32 89323958 E-mail: inge.gaens@terheide.be
Internet adres(sen): www.terheide.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
project FASE 1 van het masterplan
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zonhoven
Jacob-Lenaertsstraat 33
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project FASE 1 van het masterplan voor Ter Heide, te Zonhoven
De realisatie van
4 woningen en 1 dagcentrum voor personen met een diep of ernstige verstandige handicap.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel nr. 1 : Ruwbouw en afwerking
Korte beschrijving:
Ruwbouw en afwerking
Perceel 2: Perceel nr. 2 : Buitenconstructies en afsluitingen
Korte beschrijving:
Buitenconstructies en afsluitingen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/01/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 350.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: zie bestek
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/01/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/01/2017 - 10:00
Plaats: vergaderzaal 2, Klokstraat 125, 3600 Genk / aanmelden aan onthaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/11/2016

Annonces similaires du BDA :