Gemeente Wevelgem

Aanleg evenementenweide en omgeving gemeentehuis


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Wevelgem
Vanackerestraat 16, BE-8560 Wevelgem
Contact: De heer Geert Delaere
Tel: +32 56433461 Fax: +32 56433451 E-mail: geert.delaere@wevelgem.be
Internet adres(sen): www.wevelgem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg evenementenweide en omgeving gemeentehuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijke hovingen, 8560 Wevelgem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg evenementenweide en omgeving gemeentehuis
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Aanleg evenementenweide
Korte beschrijving:
Aanleg evenementenweide
Perceel 2: Heraanleg omgeving gemeentehuis
Korte beschrijving:
Heraanleg omgeving gemeentehuis
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver voegt bij de inschrijving een expliciete verklaring op erewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §1 en §2 bevinden cfr. art. 61 §4 KB Plaatsing15 juli 2011.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
* Een lijst van de voornaamste werken verricht gedurende de laatste drie jaren, zoals omschreven in artikel 19,2° KB 8 januari 1996, omvattende minstens vijf gelijkaardige werken, bij voorkeur voor openbare besturen
* Een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste dire beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inachrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
lijst met identificatie van de eventuele onderaannemers (kwalitatieve selectie) die bij de werken betrokken zullen worden overeenkomstig artikel 74 hierboven;
- ingevolge art. 30 van het KB van 25.01.2001 dient bij de offerte te worden toegevoegd, op straffe van nietigheid :
1. een document dat verwijst naar het Algemeen Veiligheidsreglement. In dit document beschrijven de inschrijvers op welke wijze zij het werk zullen uitvoeren om te voldoen aan de veiligheidsvoorschriften. De werkwijze dient als bijlage bijgevoegd te worden.
2. De inschrijvers voegen bij hun offertes een gedetailleerde prijsberekening in verband met de door het Algemeen Veiligheidsreglement bepaalde preventiemaatregelen en- middelen; inbegrepen hierbij de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en- middelen. De totaalprijs van deze preventiemaatregelen dient verrekend te worden over de verschillende posten en heeft bijgevolg de meetcode PM (Pro Memorie)
- Lijst met referenties + attesten van definitieve oplevering
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* een verklaring waarin behoudens de bepaling vermeld in artikel 30, §2, de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de uitvoerder voor de uitvoering van de diensten.
Teneinde de technische bekwaamheid van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
1° kwalificaties:
a) studiekwalificaties: diploma's en studiecertificaten van de uitvoerders en of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de restauratiewerkzaamheden;
b) beroepskwalificaties: opgave van het aantal jaar relevante beroepservaring en/of getuigschriften;
3° een verklaring waarin behoudens de bepaling vermeld in artikel 30, § 2, de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de uitvoerder voor de uitvoering van de diensten;
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 3
G3 (Beplantingen), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 103.99 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsbundel zal opgestuurd worden na voorafgaandelijke storting van 103,99 EUR op rekeningnummer 132-5162145-40 van Andy Malengier bvba, Kruisekestraat 119A, 8940 Wervik met de vermelding 'Aanbesteding herinrichting park van Wevelgem perceel 1a en 1b'.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/12/2016 - 11:00
Plaats: Gemeenteloket, consultruimte tweede verdieping, Vanackerestraat 12 te 8560 Wevelgem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/11/2016

Annonces similaires du BDA :