Gemeente Beveren

Schoonmaak van het jeugdcentrum Prosperpolder gedurende 2017.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Raf Hernalsteen
Tel: +32 37501735 Fax: +32 37501524 E-mail: raf.hernalsteen@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
schoonmaak van het jeugdcentrum Prosperpolder gedurende 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Door de coördinator schoonmaak werd er een lastenboek opgemaakt voor het jeugdcentrum Prosperpolder gedurende 2017.
De opdracht kan verlengd worden gedurende 3 opeenvolgende dienstjaren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: lid zijn van ABSU
Criterium 2: De prijzen
Criterium 3: Het aantal uren voor de contractuele schoonmaak
Criterium 4: het aantal uren voor de grote schoonmaak
Criterium 5: het ingezet schoonmaakmaterieel
Criterium 6: De producten die worden gebruikt
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek en het model van offerte zijn gratis te verkrijgen bij de dienst aankopen & aanbestedingen van de gemeente Beveren, e-mail: aanbestedingen@beveren.be, tel. 03 750 17 35, met vermelding van uw gegegevens en "aanvraag bestek schoonmaakwerken jeugdcentrum Prosperpolder"
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/12/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/11/2016

Annonces similaires du BDA :