Uz Leuven

Opdracht voor Design, Build, Maintenance, (Finance) and Operate van de nieuwbouw "Gast-huis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Stine Perwez
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opdracht voor Design, Build, Maintenance, (Finance) and Operate van de nieuwbouw "Gast-huis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor Design, Build, Maintenance, (Finance) and Operate van de nieuwbouw "Gast-huis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven.
Het voorliggende project bestaat uit de nieuwbouw "Gasthuis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven, enerzijds bestaande uit een health mall, een zone cate-ring, kantoren en gemeenschappelijke ruimtes, en anderzijds bestaande uit een hotel met zorgfa-ciliteiten
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen: DB(F)M van het Gasthuis gelegen in de nieuwe inkomzone West (Perceel 1), het beheer en de exploitatie van de health mall, een zone catering, kantoren en gemeenschappelijke ruimtes (Perceel 2) en het beheer en de exploitatie van het hotel met zorgfaciliteiten (Perceel 3).
De aanbestedend overheid wenst in het kader van een publiek-private samenwerking beroep te doen op één of meerdere private partij(en) die de juiste expertise kunnen bieden voor één of meerdere onderdelen van de opdracht.
Voor meer informatie omtrent de opdracht verzoeken we u de selectieleidraad door te nemen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: DB(F)M van het Gasthuis gelegen in de nieuwe inkomzone West
Korte beschrijving:
uitvoering van het DB(F)M-gedeelte van de nieuwbouw binnen de nieuwe centrale inkomzone. Het betreft het ontwerp, de bouw, de mogelijke financiering en het onderhoud van het gebouw binnen de nieuwe centrale inkomzone, bestaande uit een hotel met zorgfaciliteiten, commerciële ruimtes, kantoren, een zone voor catering en gemeenschappelijke ruimtes. Voor meer informatie m.b.t. dit perceel, gelieve de selectieleidraad te willen doornemen.
Perceel 2: beheer en de exploitatie van de health mall, een zone catering, kantoren en gemeenschappelijke ruimtes
Korte beschrijving:
Het betreft het gebouwenbeheer en exploitatie van de zone waarin ruimte is voor commerciële ruimtes, gemeenschappelijke ruimtes en restaurantfunctie (grootkeuken personeel en bezoekers). Voor meer informatie m.b.t. dit perceel, gelieve de selectieleidraad te willen doornemen.
Perceel 3: beheer en de exploitatie van het hotel met zorgfaciliteiten
Korte beschrijving:
: het beheer en de exploitatie van het hotel, dat zowel 'gewone kamers' als kamers voor zorgbe-hoevenden zal hebben. De exploitant van het hotel draagt zorg voor de aan de gasten te verstrek-ken hoteldiensten (logies en bijhorende diensten). Voor meer informatie m.b.t. dit perceel, gelie-ve de selectieleidraad te willen doornemen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie artikel 6.2 ('Uitsluitingscriteria') van de Selectieleidraad 'Onderhandelingsprocedure met bekendmaking - Opdracht voor Design, Build, Maintenance, (Finance) and Operate van de nieuwbouw "Gasthuis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven'
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie artikel 6.3.2, artikel 6.4.1 en artikel 6.5.1 (Financiële en economische draagkracht) van de Selectieleidraad 'Onderhandelingsprocedure met bekendmaking - Opdracht voor Design, Build, Maintenance, (Finance) and Operate van de nieuwbouw "Gasthuis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven'.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie artikel 6.3.3, artikel 6.4.2 en artikel 6.5.2 (Technische bekwaamheid) van de Selectieleidraad 'Onderhandelingsprocedure met bekendmaking - Opdracht voor Design, Build, Maintenance, (Finance) and Operate van de nieuwbouw "Gasthuis" in de inkomzone West op de campus Gasthuisberg van het UZ Leuven'.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/12/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/12/2016 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De Aanbestedende Overheid organiseert op maandag 28 november 2016 om 16u00 een Informatiebijeenkomst voor het beantwoorden van de door Kandidaten gestelde vragen. Deze zal doorgaan op de Campus Gasthuisberg in zaal Bruckner .
De inschrijvers dienen zich eerst aan te melden bij het onthaal van het Administratief Gebouw, grijze pijl, 1ste verdiep
De Kandidaten worden gevraagd uiterlijk maandag 21 november 2016 de coördinaten door te geven aan de contactpersoon van de afgevaardigden die aanwezig zullen zijn op deze Informatievergadering.
De informatie die zal worden meegedeeld op deze Informatievergadering wordt geacht integraal deel uit te maken van de briefing aan de Kandidaten en aldus deze Selectieleidraad
Alle correspondentie (mondeling, schriftelijk, digitaal, .), vragen in verband met de Selectieleidraad, en, in de volgende fase, het Bestek, dient aan de hierna vermelde contactpersoon te worden gericht. Als contactpersoon wordt bij de Aanbestedende Overheid volgende persoon aangeduid:
De heer Dirk Vandueren
Telefoon: +32 16 34 23 46
GSM: +32 492 15 81 12
E-mail: dirk.vandueren@hospex.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/11/2016

Annonces similaires du BDA :