AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Dupont Laurent
Tel: +09 2410679 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=252993
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-8870-16-001b Nieuwbouw sportsite Krekel Zuid te Izegem: deel omgevingsaanleg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Izegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Izegem wenst een voetbaltribune met kleedkamers, sanitair blok en cafetaria te bouwen, een voetbalveld in kunstgras aan te leggen en de bestaande atletiekpiste te vernieuwen op de site ter hoogte van het sportcomplex De Krekel Zuid.
Onderhavig deelproject omvat de aanleg van een voetbalveld in kunstgras (incl. verlichting 2de klasse amateurs), renovatie atletiekpiste en toestellen (incl. terreinverlichting), bouw staantribune met bergingen, de omgevingsaanleg rond de voetbalvelden en atletiekpiste en de aanleg van een Finse piste.
De uitvoeringstermijn wordt in functie van de nieuwbouwwerken opgesplitst in 2 afzonderlijke fasen:
- fase 1: kunstgrasveld;
- fase 2: atletiekpiste.
Vermoedelijke startdatum fase 1 kunstgrasveld: april 2017. De werken dienen afgerond te zijn tegen eind juli 2017.
Vermoedelijke startdatum fase 2 atletiekpiste: januari 2018. De werken dienen afgerond te zijn tegen eind mei 2018.
De vooropgestelde maximale uitvoeringstermijnen van deze opdracht zijn vastgelegd in volgende deelfasen:
Fase 1a: aanleg kunstgrasveld (incl. veldverlichting), afsluitingen en toebehoren m.i.v. omgeving rondom het voetbalveld: 60 kalenderdagen.
Fase 1b: groenaanleg rondom het voetbalveld: 15 kalenderdagen.
Fase 2a: renovatie atletiekpiste (incl. verlichting), afsluitingen en toebehoren m.i.v. omgeving rondom de atletiekpiste en bouw nieuwe staantribune met bergingen (incl. opbraak bestaande tribune): 165 kalenderdagen.
Fase 2b: groenaanleg rondom de atletiekpiste: 20 kalenderdagen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning
Referenties
- Klasse: 5 (of volgens inschrijvingsbedrag), Categorie:G of G4
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Een tevredenheidsattest heeft betrekking op het uitvoeren van een omgevingsaanleg met een minimum aannemingsbedrag van ? 1 000 000 (excl. btw).
Een tevredenheidsattest heeft betrekking op de aanleg van een voetbalveld in kunstgras met een minimum aannemingsbedrag van ? 200 000 (excl. btw).
Een tevredenheidsattest heeft betrekking op de aanleg of renovatie van een atletiekpiste.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Inschrijvingsprijs , Weging: 70
Criterium 2: De (technische) kwaliteit van het voorstel en de zekerheden inzake de uitvoering van de opdracht, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/12/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 125.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het digitale dossier is gratis te verkrijgen door een voorafgaande e-mail te sturen naar aankoop@farys.be met de vermelding van het dossier.
Een papieren versie kan u verkrijgen door middel van voorafgaande storting van ? 125,00 (excl btw) op het rekening nummer IBAN BE07 0910 0070 2166 BIC GKCCBEBB van FARYS|TMVW, met vermelding van besteknummer AF-8870-16-001b en btw-nummer van de aanvrager.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/12/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/12/2016 - 14:00
Plaats: FARYS|TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij:
mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97) of bij
dhr. Laurent Dupont (laurent.dupont@farys.be, tel. 09/241 06 79).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Peter De Ruyck, (peter.deruyck@farys.be, tel. 09/240 02 21 of GSM 0474/71 45 51).
OPGELET: VERPLICHT PLAATSBEZOEK
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/11/2016