Sociale Huisvestingsmaatschappij Denderstreek

Vernieuwen van keukens in het patrimonium van Denderstreek 2017-2018.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sociale HuisvestingsMaatschappij Denderstreek
Heilig Hartlaan 54, BE-9300 Aalst
Contact: Eddy De Vlieger
Tel: +32 53771518 E-mail: info@denderstreek.woonnet.be
Internet adres(sen): www.shm-denderstreek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen van keukens in het patrimonium van Denderstreek 2017-2018.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lebbeke, Aalst, Ninove, Haaltert, Denderleeuw, Geraardsbergen, Lierde, Zottegem, Herzele, Sint-Lievens-Houtem, Erpe-Mere en Lede
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vernieuwen van keukens in het patrimonium van Denderstreek 2017-2018: raamovereenkomst voor een periode van 2 jaar, met de mogelijkheid deze éénmalig voor 2 jaar te verlengen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 330000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve bepalingen bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie: D5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/12/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De prijs van het dossier is over te schrijven op rekeningnummer
780-5556367-26 op naam van SHM Denderstreek met als vermelding de naam van het dossier.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/12/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/12/2016 - 10:00
Plaats: Burelen SHM Denderstreek, raadzaal, Heilig Hartlaan 54 te 9300 Aalst. Er worden geen prijzen afgeroepen bij opening
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/11/2016

Annonces similaires du BDA :