AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61, BE-2260 Westerlo
Contact: De heer Michiel Denolf
Tel: +32 14539151 Fax: +32 14541154 E-mail: michiel.denolf@westerlo.be
Internet adres(sen): www.westerlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoud onverharde wegen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Westerlo, Boerenkrijglaan 61 te 2260 Westerlo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente beschikt over meerdere te onderhouden onverharde wegen, paden, parkeertereeinen, pleinen en uitwijkstroken naast de weg.
Doorheen het gebruik van deze wegen gaan zich diepe gaten vormen, komen puinresten terug los te liggen, blijven er waterplassen staan na regenval en kan er begroeiing op de weg komen.
Deze wegen willen we herstellen op de wijze zoals beschreven in de technische bepalingen, zodat deze weer voor langere tijd begaanbaar en berijdbaar zijn.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
* Bevoegdheidsbewijs voor ondertekening van de offerte. Uittreksel uit het Belgisch Staatsblad waarin de bevoegdheden zijn bekendgemaakt volstaat.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* beschrijvig van de werkwijze
* een lijst met relevante referenties over soortgelijke werken die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, met hun bedrag, data en opgave van de publiek- of privaatrechtelijke instanties
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Werkwijze en kwaliteitsgarantie, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/12/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/12/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: De offerte opgesteld op papier wordt in een definitief gesloten envelop gestoken waarop het volgende wordt vermeld: het besteknummer (2016-031) of het opdrachtvoorwerp. Ze wordt via een postdienst verzonden, hetzij bij gewone of aangetekende zending, of door een drager afgegeven.
Naast de papieren versie dient het bestuur ook te beschikken over een digitale versie van de offerte, gevoegd bij de offerte via digitale drager of in te dienen per e-mail naar secretariaat@westerlo.be . Het onderwerp van de e-mail vermeldt: 'Bestek 2016-031 'Onderhoud onverharde wegen' - OFFERTE NIET OPENEN'.
Bij afwijkingen heeft de papieren versie steeds voorrang op de digitale versie.
Geïnteresseerde firma's kunnen de opdrachtdocumenten downloaden via de 3P Cloud op de website zoals vermeld in de publicatie. De offerte wordt geadresseerd aan:
Gemeente Westerlo
secretariaat
Boerenkrijglaan 61
2260 Westerlo
De drager overhandigt de offerte aan één van de secretariaatsmedewerkers gevestigd op het secretariaat van het gemeentehuis (1e verdieping).
De offerte moet de aanbestedende overheid bereiken ten laatste op datum en uur zoals vermeld in de publicatie.
De indiener is zelf verantwoordelijk voor het tijdig indienen van de offerte.
Door het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van het bestek en de bijhorende opdrachtdocumenten en de invulling van de gunningsprocedure zoals deze in het bestek beschreven is en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn.
Indien een inschrijver in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post binnen zeven kalenderdagen na ontvangst van het bestek, bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de reden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/11/2016