Tmvw Servicelijnen

AF-9000-SPH08-16-001: Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van sporthal Wolfput, Wolfputstraat 92 te Oostakker (Gent).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Hantson Dorine
Tel: +32 92425759 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=252634
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-9000-SPH08-16-001: Aanstellen van een aannemer voor de renovatie van sporthal Wolfput, Wolfputstraat 92 te Oostakker (Gent)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Gent wenst haar huidige sportaccommodatie (bouwjaar 1977), gelegen aan de Wolfputstraat 92, 9041 Oostakker, te onderwerpen aan een renovatie, inclusief het voorzien van energiebesparende maatregelen.
Algemeen kan gesteld worden dat het gebouw dient aangepast te worden aan de huidige normen waaraan een overdekt sportcomplex moet voldoen, met het oog op het garanderen van de bedrijfszekerheid gedurende de komende 20 jaar.
Het project omvat onder meer:
- werken die noodzakelijk zijn om te voldoen aan de vigerende reglementeringen;
- het in orde stellen van de buitenschil (incl. het vernieuwen van de gevelbekleding, het buitenschrijnwerk.);
- het aanpassen van de indeling van het sportcomplex (diverse functies worden voorzien op een andere locatie);
- het vernieuwen van de vloeren, het binnenschrijnwerk, de plafonds.;
- het gedeeltelijk vernieuwen, optimaliseren en in orde stellen van de technische installaties;
- werken i.k.v. de brandveiligheid.
De timing is een cruciaal gegeven in dit project. De gunning van de opdracht wordt voorzien eind maart 2017. De werken dienen te starten op 2 mei 2017 en dienen volledig afgerond te zijn tegen uiterlijk 18 augustus 2017. De sporthal is gesloten tijdens de uitvoering van de werken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning of erkenningsaanvraag
- Tevredenheidsattesten
- Klasse: 5 (of volgens inschrijvingsbedrag) , Categorie: D
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (renovatie- of nieuwbouwprojecten, telkens met een minimum aannemingsbedrag van ? 500 000 (excl. btw), waarbij het gedeelte technieken telkens minstens ? 100 000 (excl. btw) omvat) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- Identificatie van de opdrachtgever;
- Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
- Aard van de werken;
- Aannemingsbedrag;
- Plaats en datum van uitvoering.
OPMERKING
De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
De opdrachtgever behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/01/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 15.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Door voorafgaande storting op rekeningnummer IBAN BE07-0910-0070-2166
BIC GKCCBEBB van FARYS|TMVW, met vermelding van bestek nummer AF-9000-SPH08-16-001 en btw nummer
van de aanvrager.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/01/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/01/2017 - 14:00
Plaats: Kantoren FARYS|TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij
mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 59).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Filip Plets, (filip.plets@farys.be, tel. 09/240 02 25 of GSM 0474/ 71 45 53).
OPGELET: De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met dhr. Filip Plets (tel. 0474/71 45 53 of per e-mail: filip.plets@farys.be).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/11/2016

Annonces similaires du BDA :