Vzw Heuvelzicht

Uitbreiden School: Fase 2: Leraarskamer en directiebureau.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Heuvelzicht
Stokstraat 1a, BE-8650 Klerken
Contact: directeur
Dhr. Luc Vandeghinste
Tel: +32 51505558 Fax: +32 51501212 E-mail: lucvandeghinste@heuvelzicht.be
Internet adres(sen): www.heuvelzicht.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiden School: Fase 2: Leraarskamer en directiebureau
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Stokstraat 1a, 8650 Klerken - Houthulst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiden school: Fase 2: Leraarskamer en directiebureau, dit dossier omvat het inrichten en volledig afwerken van een leraarskamer, directiebureau en sanitair blok binnenin een nieuwbouw dakverdieping op een bestaand schoolgebouw.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61§§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/12/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.19 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bedrag 100.19 Euro (incl. BTW) te storten of over te schrijven op rek. nr. 385-0537537-26 op naam van Studiebureau Vangheluwe bvba, Burg. Vandenbogaerdelaan 37, 8870 Izegem, met vermelding HEUVELZICHT FASE2 - bestek 58630111. Gelieve ook BTW-nummer aannemer te vermelden bij overschrijving. Het bestek + plan kunnen eveneens aangekocht worden op bovenbeschreven adres, mits vooraf aangevraagd.
Indien men ervoor kiest het dossier enkel digitaal (pdf) aan te kopen, vragen wij om het bedrag 66.55 Euro (incl. BTW) te storten of over te schrijven op rek. nr. 385-0537537-26 op naam van Studiebureau Vangheluwe bvba,Burg. Vandenbogaerdelaan 37, 8870 Izegem, met vermelding HEUVELZICHT FASE2 - bestek 58630111. Gelieve ook BTW-nummer aannemer te vermelden bij overschrijving.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/12/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/12/2016 - 09:30
Plaats: Stokstraat 1A, 8650 Klerken - Houthulst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/11/2016

Annonces similaires du BDA :